Moja kolekcija

Šta nudimo:

Šta nudimo: Atraktivne pogodnosti za naše zaposlene

Talentovani ste i očekujete perspektivu. Nastojimo da pojačamo svoj globalni tim. Dakle, ako nas impresionirate svojom ličnošću i talentom, nudimo vam izuzetnu perspektivu – u celom svetu.

Možda ste dobri, ali želimo da budete još bolji. A ako ste veoma dobri, izazivamo vas da budete jedan od najboljih. Bilo da ste student, diplomac, ekspert ili profesionalac, pružićemo vam podršku u razvoju svih aspekata vašeg profila kroz našu globalno standardizovanu ponudu obuke i usavršavanja.

U Henkelu vas čekaju globalno tržište i naš globalni tim – dva katalizatora za razvoj vaše karijere koji vas trostruko nagrađuju. Naša jedinstvena filozofija rotiranja poslova „Triple Two“ („Tri dvojke“) neverovatno će unaprediti vaše međunarodno iskustvo, svest o različitim kulturama i ličnu mrežu kontakata.

Računamo na vaš učinak i nagrađujemo ga u skladu s tim – nudimo strukturu zarade vezanu za učinak, opcije za kupovinu akcija kompanije i penzijski plan kompanije. Paket je upotpunjen atraktivnim beneficijama. Vaše zdravlje na radu nam je važno. 

Pregled pogodnosti za zaposlene u Henkelu: 

  • Obuka i razvoj lidera
  • Upravljanje talentima
  • Mogućnosti za rad u inostranstvu
  • Zarade i naknade

Usavršavanje u svakom pogledu

Ne samo da neprestano optimizujemo kvalitet svojih proizvoda, već nastojimo i da se svakodnevno poboljšavamo kao zajednica prisutna u celom svetu. Zaposlenima Henkela nude se raznovrsni programi stručne obuke i dodatnog obrazovanja, u kojima se koriste najnovije tehnike i tehnologije. Ono što nudimo daleko prevazilazi klasičnu obuku u učionici. Naša težnja: celoživotno učenje – na radnom mestu, na formalnim obukama, od kolega ili digitalno.

Henkelova Globalna akademija

Bilo da ste student, diplomac ili kvalifikovan profesionalac, naš cilj je jednostavan: želimo da vam pružimo najbolju moguću šansu da u potpunosti razvijete svoje veštine. Imaćete priliku da pohađate časove jezika i seminare za sticanje veština, od upravljanja u međukulturnim sredinama do individualnog usmeravanja/koučinga. Na taj način, vama i svom globalnom timu pružamo prvorazredno znanje.

Centar za učenje: globalan i praktičan

Centar za učenje je na raspolaganju svim zaposlenima Henkela – tu se prenose znanja i veštine koje svima mogu da budu od koristi. Primeri iz našeg kalendara obuke: upravljanje vremenom, upravljanje projektima, veštine prezentacije, instrumenti za davanje povratnih informacija i mnogo toga drugog.

Pored toga, obučićemo vas da se suočite sa posebnim izazovima koji se javljaju u različitim poslovnim sektorima i ulogama. Ugledni akademski radnici i visoki rukovodioci Henkela će podeliti svoja iskustva sa učesnicima na namenskim programima, npr. u oblasti marketinga ili finansija, koji su okrenuti praksi koliko god je to moguće, i samim tim veoma relevantni. Istovremeno, automatski ćete proširiti i svoje kontakte sa kolegama iz drugih država.

Centar za liderstvo: najsavremenije obrazovanje za rukovodioce

Za naš krug najperspektivnijih lidera i najuspešnijih saradnika iz celog sveta, Henkelova Globalna akademija nudi izuzetan i zahtevan okvir za razvoj liderstva. Henkelova Globalna akademija predstavlja najviši nivo naše ponude u oblasti usavršavanja i sarađuje sa uglednim međunarodnim poslovnim školama, kao što su Škola globalnog menadžmenta Tanderberd (Thunderbird School of Global Management), Poslovna škola IESE (IESE Business School) i Univerzitet u Krenfildu (Cranfield University). Izvršnim rukovodiocima nudimo kurseve razvoja liderstva na čuvenoj Poslovnoj školi Harvard (Harvard Business School) u Bostonu. Objedinjujući najsavremenija znanja iz oblasti menadžmenta i najbolje prakse iz cele industrije, Henkelova Globalna akademija obezbeđuje da imate sva posebna i uskostručna znanja koja su vam potrebna za rad u Henkelu i promoviše naš etos u oblasti menadžmenta i liderstva.

Učenje na zahtev – Henkelova „e-kademija“ (eCadamy)

Dinamičnost globalnih tržišta sve češće dovodi to toga da informacije brzo zastarevaju. Naš odgovor na to je e-učenje, koje se nadovezuje na klasične, neposredne obuke i nudi nova posebna znanja gde god i kad god da su potrebna.

Može se koristiti svuda na svetu i u svakom trenutku: Platforma za e-učenje „e-kademija“ (eCadamy) dostupna je svim zaposlenima iz celog sveta i može joj se pristupiti preko intraneta 24 sata dnevno, sedam dana nedeljno. Preko 250 kurseva na najviše 16 jezika dostupno je u različitim formatima, poput kvizova, tutorijala ili video-obuka.

Mi dajemo povratne informacije – vi gradite svoju karijeru

Tražimo najbolje: visokokvalifikovane i motivisane zaposlene. Ljude koji svetske promene vide kao uzbudljivu šansu. Talente uz koje će naš globalni tim biti još jači. Ličnosti koje su fleksibilne i aktivno se bore za uspeh. Prepoznajete li se u tome? Ako je odgovor potvrdan, hteli bismo da nam se javite, bilo da tek počinjete ili ste već iskusan profesionalac.

  • Pomoći ćemo vam u razvoju veština i dugoročnom planiranju karijere, posvećujući jednaku pažnju rukovodiocima i specijalizovanim stručnjacima.
  • Podržaćemo vas i u unapređenju profesionalnih veština, pridajući veliki značaj rotaciji poslova.
  • Svojim zaposlenima redovno dajemo detaljne i neformalne povratne informacije o njihovom učinku, kao i zvanične povratne informacije u okviru standardizovanog sistema upravljanja talentima.

Upravljanje talentima: osnova vaše karijere i ličnog razvoja

Naš proces upravljanja talentima obuhvata četiri koraka u skladu sa globalno standardizovanim kriterijumima:

  • Procena potencijala i učinka: Rukovodioci procenjuju zaposlene na osnovu njihovog učinka i razvojnog potencijala.
  • Okrugli sto o razvoju: Rukovodioci razmatraju ocene učinka i razvojni potencijal svojih talentovanih saradnika.
  • Dijalog o učinku i razvoju: Svaki zaposleni dobija transparentne povratne informacije o učinku na poverljivom sastanku sa pretpostavljenim. Rezultat tog sastanka je definisanje konkretnih razvojnih aktivnosti.

Razvojne aktivnosti: Realizuju se individualne razvojne aktivnosti naših zaposlenih. To može biti individualno usmeravanje, mogućnosti za specijalizovano učenje, kao i prelazak na sledeće radno mesto po sistemu rotacije – možda odlazak u inostranstvo ili prelazak u neki drugi poslovni sektor.

 Rotacija poslova u inostranstvu

U Henkelu, poslovanje je uvek internacionalno – čak i ako radite u direkciji kompanije u Diseldorfu, gde, uz ljude iz više od 70 zemalja, imate raznoliko timsko radno okruženje ujedinjeno u stremljenju ka izvrsnosti. Osamdeset odsto od više od 50.000 zaposlenih, koliko ih imamo, radi van Nemačke.

Henkel vam pomaže da proširite vidike jer je naš globalni tim uspešan upravo zahvaljujući ljudima sa međunarodnim iskustvom.

Zato sledimo svoju filozofiju „Triple Two“: tokom svoje karijere, zaposleni koji ostvaruju visok učinak obavljaju najmanje dve uloge u dve različite države i u dve poslovne jedinice.

Triple Two. Rad u međunarodnom, raznolikom i izazovnom okruženju.

Naša filozofija „Triple Two“ je ključni faktor našeg upravljanja talentima. Njena snaga našim zaposlenima nudi tok karijere kroz različite države i poslovne jedinice, kao i druge jedinstvene mogućnosti.

  • Unutar same kompanije ćete razviti korisnu mrežu kontakata.
  • Razmenjivaćete iskustva i ideje sa kreativnim umovima iz celog sveta.
  • Radićete u međunarodnom okruženju.
  • Steći ćete uvid u procese odlučivanja u direkciji i u drugim državama.
  • Pripremićete se za izazove visokog rukovodstva, gde je spremnost za rad u inostranstvu izuzetno važna.

Svojom filozofijom „Triple Two“ jačamo svoj međukulturni način rada, uz istovremeno podsticanje vašeg profesionalnog i ličnog razvoja. Pre svakog upućivanja na rad u inostranstvo, uvek u proces uključujemo članove porodice zaposlenog, pomažući im da se pripreme za svoj novi život u novoj zemlji. 

Različitost i inkluzija

Vaš učinak je važan. I nagrađuje se.

Da li se takmičite u nastojanju da date sve od sebe? Ako je odgovor potvrdan, uskoro ćete otkriti kako se vaš učinak nagrađuje u Henkelu. Štaviše, važan deo kulture kompanije je to da je zarada vezana za učinak i predstavlja podsticaj zaposlenima. Volimo da postavljamo ambiciozne ciljeve, a znamo i kako da na odgovarajući način nagradimo dobar učinak. Osim toga, dobićete visok stepen socijalne sigurnosti i atraktivno socijalno osiguranje.

Program „Dijalog o ciljevima“ i sistem podsticaja

Rukovodioci i zaposleni dogovaraju se o objektivnim i kvantifikovanim individualnim ciljevima. Istovremeno, kolektivni učinak tima određuje da li je Henkel dostigao svoje ciljeve na nivou cele kompanije. Dodeljeni bonus zavisi od ostvarenosti ciljeva na nivou pojedinca, tima i kompanije.

Program kupovine akcija kompanije za zaposlene

U Henkelu, deo uspeha kompanije može da pripadne neposredno njegovim zaposlenima. Na svake tri akcije koje kupite, dobijate još jednu. Plan je toliko atraktivan da mu se već priključilo preko 11.000 zaposlenih Henkela u 54 zemlje.