Moja kolekcija

Korporativna kultura 

„Stvaranje održive vrednosti” predstavlja našu svrhu i posvećenost koja ujedinjuje sve nas koji radimo u Henkelu.

Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare kao i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo. Zaposleni u Henkelu će uvek ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to ostvarilo.

Naša korporativna kultura i naša svrha, vizija, misija i vrednosti ujedinjuju našu raznovrsnu radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja su navedena u nizu pravilnika. Ona pružaju smernice za ponašanje i aktivnosti naših zaposlenih na svim poslovnim područjima i u kulturama u kojima poslujemo.

Svrha

Stvaranje održive vrednosti.

Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i naše potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo.

Vizija

Lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama

Mi smo svetski lider u poslovanju na tržištu adheziva, nudimo neprevazidjeno široku paletu tehnologija, kojima snabdevamo sva svetska tržišta i industrije.

U našem poslovanju sa potrošačima takođe zauzimamo vodeće pozicije na mnogim tržištima i u mnogim kategorijama širom sveta.

Za nas, reč „lider” prevazilazi definiciju biti broj jedan po pitanju tržišnog udela ili veličine. Iako su snažne pozicije na atraktivnim tržištima važne, potrebno je nešto više kako bi se zaslužio epitet „lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama”.

Najpre je potrebno liderstvo u stvaranju vrednosti. Takođe je potrebno biti lider po pitanju agilnosti i brzine odgovora na nestabilnim tržištima i prema zahtevima kupaca i potrošača koji se stalno menjaju i po pitanju inovacija, kvaliteta, usluge i održivosti.

Misija

Želimo da služimo našim kupcima i potrošačima širom sveta kao najpouzdaniji partner sa liderskim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjuju zajedničke vrednosti.

Vrednosti

Naše vrednosti usmeravaju sve naše aktivnosti, odluke i ponašanje. Svaki dan moramo da donosimo odluke u veoma nestabilnom okruženju. Istovremeno smo i veoma raznovrsni: potičemo iz različitih kulturnih nasleđa i imamo različita iskustva, poslujemo na vrlo različitim tržištima i industrijama. Zbog toga su za naš budući uspeh veoma važne jasne vrednosti koje svi u Henkelu dele, razumeju i žive.

  • Kupci i potrošači
  • Ljudi
  • Finansijski rezultat
  • Održivost
  • Porodična firma

Kupce i potrošače stavljamo u središte svojih aktivnosti.

Predviđamo očekivanja naših kupaca i potrošača, odgovaramo na njih i ispunjavamo ih pružajući najbolju vrednost, kvalitet i inovativne robne marke i tehnologije.

Izuzetno cenimo naše kupce i potrošače i oni se nalaze u središtu svih naših aktivnosti. Kako bismo ponudili najbolje proizvode i pobedničke inovacije, kao i najbolji kvalitet i izvrsnu uslugu, moramo da razumemo naše kupce i potrošače bolje od naše konkurencije. Ako u tome uspemo, moći ćemo da pokrenemo profitabilni rast uz liderske pozicije na svim relevantnim svetskim tržištima i kategorijama.

Cenimo, pružamo izazove i nagrađujemo naše zaposlene.

Mi smo globalni tim koji ujedinjuju snažne vrednosti. Odnosimo se jedni prema drugima s poštovanjem, razvijamo svoje sposobnosti i promovišemo raznolikost u svim relevantnim oblastima. Preuzimamo ličnu odgovornost, radimo sve sa integritetom i predvodimo ličnim primerom.

U Henkelu svaki zaposleni čini razliku. Promovišemo različitost naših zaposlenih u svim relevantnim oblastima. Iskustvo, znanje i kreativnost naših zaposlenih su temelj  naše konkurentske prednosti. Cenimo, pružamo izazove i nagrađujemo naše zaposlene kako bi izvrsno obavili posao i stvorili održivu vrednost. Svaki zaposleni pruža lični primer, preuzima ličnu odgovornost za svoj individualni razvoj, ponaša se sa integritetom i obavlja svoj posao na visokom nivou.

Ostvarujemo odličan održivi finansijski rezultat.

Naša kompanija je usmerena na radni učinak i posvećena stvaranju održive vrednosti, uz postizanje odličnog finansijskog rezultata i kompetitivne zarade za naše akcionare.

Sledimo naše strateške prioritete kako bismo postigli svoje finansijske ciljeve i osigurali dugoročni uspeh naše kompanije. Izvrsni finansijski rezultati i stvaranje održive vrednosti nam omogućavaju da u budućnosti budemo fleksibilniji i da omogućimo zdrav i profitabilan rast. Od toga neće imati koristi samo naši akcionari nego i naši zaposleni i zajednice u kojima poslujemo.

Posvećeni smo liderstvu na polju održivosti.

Cilj nam je da stvorimo održivu vrednost u svemu što radimo - zajedno sa našim zaposlenima, partnerima i akcionarima. Preuzimamo odgovornost za bezbednost i zdravlje naših zaposlenih, kupaca i potrošača, za zaštitu životne sredine i kvalitet života u zajednicama u kojima poslujemo.

Henkel teži stvaranju ravnoteže između ljudi, planete i profita. Snažna posvećenost održivosti je uvek bila glavni pokretač naših uspešnih rezultata. Prema svim elementima održivosti pristupamo dugoročno i na preduzetnički način, sa ciljem da budemo ne samo u skladu sa postojećim normama nego i da stvaramo nove.

Oblikujemo našu budućnost uz pomoć snažnog preduzetničkog duha koji se temelji na našoj tradiciji porodične firme.

Imamo ponosnu tradiciju kao porodična firma sa ciljem stvaranja održive vrednosti. Vođeni svojim vrednostima, sledimo našu dugoročnu viziji za našu kompaniju. To, zajedno sa našim čvrstim finansijskim temeljem, čini podlogu na kojoj gradimo našu uspešnu budućnost.

Od kada je Henkel osnovan 1876. porodica Henkel pokazuje svoju kontinuiranu posvećenost kompaniji, što nam omogućava da poslujemo sa dugoročnom perspektivom. Naše zajedničke vrednosti i uzajamno poverenje nas ujedinjuju u postizanju zajedničke svrhe: stvaranju održive vrednosti za buduće generacije.