Moja kolekcija

Glavni brendovi 

Henkel se posvetio jačanju svojih glavnih brendova. Kompanija je u 2016. godini ostvarila 61 % svoje dobiti sa svojih deset glavnih brendova. Tri glavna brenda – Persil, Loctite i Schwarzkopf – ostvarili su oko 6 milijardi eura od te dobiti.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctitova priča do sada

Loctite je jedan od vodećih svetskih brendova lepkova, zaptivnih smesa i tretmana za površine. Proizvodi Loctite su vrhunskog kvaliteta i dostupni su u 80 zemalja širom sveta, a koriste se u industriji i u domaćinstvima.

Kao svetski lider u rešenjima za lepljenje i zaptivanje, Loctite nastavlja da pomera granice i da povećava kvalitet i brzinu u elektronskoj, automobilskoj, svemirskoj, biomedicinskoj i proizvodnoj industriji.

Predanost istraživanju i razvoju proizvoda široke potrošnje dovodi Loctite u domaćinstva sa karakteristikom tehnički naprednih proizvoda jednostavne upotrebe za svakodnevna oštećenja i popravke. U Nemačkoj je Loctite uglavnom industrijski brend, dok se proizvodi široke potrošnje pod imenom Loctite prodaju u inostranstvu.  

Glavni brend

Da li ste znali da...?

  • Se rešenja kompanije Loctite koriste za više od 80 primena u trkačkim automobilima Formule 1.
  • Je krajem 1980-ih, nakon što je mnogo ljudi zadobilo opekotine u požaru na fudbalskom stadionu u Ujedinjenom Kraljevstvu, jedan lekar počeo da upotrebljava super lepak za presađivanje kože. Tako je počela upotreba lepka za široku upotrebu u oblasti medicine.
  • Je lepak kompanije Loctite korišćen za lepljenje oklopa kornjače koji se slomio kada je ona pala sa prozora na drugom spratu.
  • Je Loctite Superglue korišćen kao pomoć pri ponovnom pričvršćivanju peraja Koi šarana.

Kako su povezani Loctite i “tačskrin” (ekrani osetljivi na dodir)?
Loctite ima ključnu ulogu u razvoju i proizvodnji tehnologije ekrana koji su osjetljivi na dodir u popularnoj elektronskoj opremi. Prozirni tečni lepak se koristi u proizvodnji pametnih telefona i tableta. On predstavlja efikasnu i naprednu alternativu prethodnim lepkovima, koji su se duže sušili i ponekad davali ekranima žutu nijansu.

Loctite se upotrebljava za spajanje glavnog ekrana i zaštitne navlake ili svetla ploče osetljive na dodir. Lepak spaja površine sa milimetarskom preciznošću i uklanja sve ostatke vazduha. On sadrži premaz za smanjivanje refleksije, prljanja i odsjaja kako bi kupac imao bolje iskustvo gledanja. S obzirom da premaz uveliko poboljšava vidljivost ekrana, smanjena je potreba za pozadinskim osvetljenjem, a trajanje baterije je produženo. Loctite ima formulu za dugotrajnu izdržljivost i otpornost na ogrebotine koja može da podnese veće temperature i kondenzaciju. 

Schwarzkopf

Uspešne inovacije i neprestano geografsko širenje čine Henkelov glavni brend Schwarzkopf jednim od najvećih brendova za negu kose u svetu. Uključujući njegove brendirane proizvode i proizvode za frizerske salone, Schwarzkopf je sa svojih više od 60 brendova ostvario prodaju u vrednosti od oko 2 miliona eura.

Od male drogerije do globalnog brenda
Pre više od 100 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Od tog trenutka usledile su nebrojene inovacije: 1902. godine prvi šampon u prahu, 1955. godine prvi lak za kosu, a 1972. godine prvi sastav za negu kose sastavljen od šampona, regeneratora i intenzivnih regeneratora.

Uspeh brenda zasnovan je na dve ključne stavke: postupni, stalni razvoj brenda u svim kategorijama proizvoda za negu kose za široku primenu i frizerske salone, zatim uspešno, čak i geografsko, širenje u Evropi, Severnoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi i Aziji. Sa svojim brendovima široke potrošnje Schauma, Taft i Brillance kao i brendovima za frizerske salone Igora, Osis i Blonde Me, poslovna jedinica Beauty Care zauzela je prvu poziciju u više od 40 zemalja.

Brend je stekao veliko poverenje među frizerima i potrošačima i dobio je nagradu „Najpouzdaniji brend” od čitalaca časopisa Readers Digest 11 puta.

Persil

Persil iza sebe ima 110 godina istorije uspeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u oblastima upotrebe energije i zaštite životne sredine, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakovanju. Kao predvodnik u oblasti održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja. Uspeh brenda delimično se temelji na njegovoj neprestanoj inovaciji proizvoda i snažnoj usmerenosti na kvalitet.

Deterdžent ispisao istoriju
Istorija Persila ne može da se odvoji od priče o uspehu kompanije Henkel. Početkom 20. veka pranje veša je trajalo satima, ako ne i danima, i bilo je fizički zahtevno za žene. Fritz Henkel je hteo da olakša ženama teret pranja veša i 1876. godine je osnovao kompaniju Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za veš na svetu. Napornom pranju za koje je svet znao je došao kraj, a na temelju uspeha Persila započela je vlastita priča o uspehu porodične kompanije.

Naziv Persil dolazi od dva glavna hemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbeljivanje u obliku praška. To je značilo da veš može da se očistiti i dezinficira jednostavnim prokuvavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbeljivačem na bazi hlora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj iznos se utrostručio.

Da li ste znali da...?

  • Je Persil bio prvi aktivni deterdžent za pranje veša na svetu.
  • Se u Nemačkoj sa Persilom svaki dan opere 4,4 miliona mašinskih pranja veša.
  • Svest o brendu Persil iznosi skoro 100 osto u Nemačkoj.
  • Se Persil prodaje u više od 60 zemalja širom sveta. Proizvod vrhunskog kvaliteta se takođe prodaje u nekim zemljama pod nazivom lokalnih brendova, kao što su „Le chat” u Francuskoj i „Dixan” u Italiji.
  • Od 2015, čuveni deterdžent je takođe dostupan i na tržištu SAD-a. Kako bi promovisao nov premium brend “Persil ProClean”, Henkel je emitovao TV reklamu tokom najgledanijeg dogadjaja u SAD-u, čuvenog “Super Bowl”-a.
  • 03. novembra 1956. godine prva ikada TV reklama za deterdžent za veš je emitovana na nemačkoj državnoj televiziji.
  • Je od samog početka Persil bio predvodnik u oglašavanju: 6. juna 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Diseldorfu. 1908. godine Henkel je poslao promo tim obučen u blistavo belu boju koji je nosio jako velike bele zavese ulicama Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u belom) nalazila se na oglasnim tablama i emajliranim reklamama kako bi se promovisao deterdžent za pranje veša. Još jednu spektakularnu promociju predstavljali su avioni koji su belim slovima ispisivali naziv Persila na nebu iznad evropskih gradova. 

Slike

Usluge i preuzimanja 

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria
Dragana Marković Henkel Korporativne komunikacije
​Henkel Srbija

Dodatne informacije