Moja kolekcija

Održivosti 

Naša posvećenost održivosti je utemeljena u našim korporativnim vrednostima. Želimo da stvorimo više vrednosti za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima poslujemo i za našu kompaniju, istovremeno smanjujući naš ekološki otisak.

Strategija održivosti do 2030. godine: ostvariti više sa manje

  • Naš dugoročni cilj je da do 2030. utrostručimo vrednost koju stvaramo poslovanjem u odnosu na ekološki otisak koji stvaraju naši proizvodi i usluge.Ovaj cilj nazivamo “faktor 3”.
  • 2016. Henkel je razvio tri ključna pokretača za naredne godine: nameravamo da ojačamo naš osnov, podstaknemo angažovanje zaposlenih i maksimizujemo naš uticaj.

Srednjeročni ciljevi 2016-2020

  • Do 2020. kompanija namerava da smanji emisiju CO2 na proizvodnim lokacijama, da smanji upotrebu vode i stvaranje otpada do 30% po toni proizvoda u poredjenju sa 2010. Bezbednost će se poboljšati za  40% a prodaja za 22% po toni proizvoda.
  • Ostvarenje ovih rezultata će predstavljati ukupno poboljšanje efikasnosti od 75% do 2020. u poređenju sa 2010.

Šest ključnih oblasti

Koncentrišemo se na naše aktivnosti u šest ključnih oblasti koje predstavljaju ključne izazove održivog razvoja u odnosu na naše poslovanje.

Tri oblasti opisuju na koji način želimo da stvorimo “više vrednosti” za naše kupce i potrošače, naše zaposlene, naše akcionare i za zajednice u kojima poslujemo:

  • Društveni progres
  • Učinak
  • Bezbednost i zdravlje 

Druge tri oblasti opisuju na koji način nameravamo da smanjimo ekološki otisak:

  • Energija i klima
  • Materiali i otpad
  • Voda i otpadne vode

Videozapisi

2:35Min.

Henkel Sustainability Strategy 2030

Achieving more with less is the goal of Henkel's sustainability strategy.

25.2.16.

Prikazi:

Usluge i preuzimanja  

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria
Dragana Marković Henkel Korporativne komunikacije
​Henkel Srbija

Dodatne informacije