Moja kolekcija

Profil kompanije 

Kompanije Henkel je osnovana 1876. godine. Ljudi širom sveta veruju Henkelovim inovacijama, brendovima i tehnologijama. U poslovnoj godini 2016. kompanija je ostvarila promet od 18.7 milijardi eura kao i operativni profit od 3.2 milijarde eura (prilagođeno za korekcije jednokratnih troškova/dobiti i troškova restruktuiranja). Kompanija Henkel ima sedište u Diseldorfu u Nemačkoj i uvrštena je u DAX-30 listu kompanija. Henkel zapošljava više od 50.000 zaposlenih širom sveta, i ima više od 80% zaposlenih izvan Nemačke. Zbog toga je Henkel jedna od „najinternacionalnijih” nemačkih kompanija.

Henkel u Srbiji

Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. U Srbiji posluju sva tri poslovne sektora: Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija). Naši najvažniji brendovi su Merix, Persil, Mer, Dečiji sapun, Bref, Perwoll, Silan, Fa, Syoss, Schwarzkopf, Ceresit, Thomsit, Momenti Loctite.

Tri poslovna sektora koja posluju na globalnom nivou

Poslovna jedinica Adhezivi Tehnologije je svetski lider na tržištu proizvodjača lepkova, zaptivnih masa i proizvoda za tretman površina, lepkova za zanatlije i za industrijsku primenu. Kompanija Henkel nudi mnogobrojne primene kako bi zadovoljila potrebe različitih ciljnih grupa potrošača. Godine 2016. ta poslovna jedinica je ostvarila promet od 8,961 miliona eura, što predstavlja 48% ukupnog prometa kompanije.

Proizvodi iz poslovne jedinice Beauty Care su dostupni širom sveta. Beauty Care objedinjuje proizvode robnih marki iz segmenta boja za kosu, proizvoda za oblikovanje, negu i formiranje kose, kozmetičkih proizvoda kao i proizvoda za negu kože i oralnu higijenu. Ta poslovna jedinica je jedan od vodećih svetskih dobavljača proizvoda za frizerske salone. Godine 2016. ostvaren je promet od 3,838 miliona eura, što predstavlja 20% ukupnog prometa kompanije.

Poslovna jedinica Deterdženti i kućna hemija je oduvek imala važnu ulogu za kompaniju Henkel: priča o uspehu kompanije je počela proizvodom iz ove poslovne jedinice. Asortiman sektora Deterdženti i kućna hemija obuhvata veoma snažne deterdžente, deterdžente za posebnu negu kao i omekšivače za veš, proizvode za pojačavanje učinka pranja veša i druge proizvode za negu tkanine. Asortiman proizvoda kućne hemije za održavanje domaćinstva obuhvata proizvode za ručno i mašinsko pranje posuđa, sredstva za čišćenje kupatila i WC-a, zatim sredstva za čišćenje domaćinstva, sredstva za čišćenje stakla i specijalna sredstva za čišćenje. U odabranim regionima nudimo i osveživače vazduha i insekticide za primenu u domaćinstvu. 2016. godine je poslovna jedinica Deterdženti i kućna hemija ostvarila promet od 5,795 miliona eura, što predstavlja 31% ukupnog prometa kompanije.

Korporativna kultura

„Stvaranje održive vrednosti” predstavlja našu svrhu i posvećenost koja ujedinjuje sve nas koji radimo u Henkelu.

Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare kao i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo. Zaposleni u Henkelu će uvek ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to ostvarilo.

Naša korporativna kultura i naša svrha, vizija, misija i vrednosti ujedinjuju našu raznovrsnu radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja su navedena u nizu pravilnika. Ona pružaju smernice za ponašanje i aktivnosti naših zaposlenih na svim poslovnim područjima i u kulturama u kojima poslujemo.

Svrha: Stvaranje održive vrednosti.

Vizija: Lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama.

Misija: Želimo da služimo našim kupcima i potrošačima širom sveta kao najpouzdaniji partner sa liderskim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjuju zajedničke vrednosti.

Vrednosti: Kupci i potrošači, ljudi, finansijski rezultat, održivost, porodično poslovanje.

Strategija

Imamo jasnu dugoročnu strategiju koja se temelji na našoj svrsi, viziji, misiji i vrednostima. To predstavlja temelj koji nam pomaže da uspešno oblikujemo budućnost naše kompanije.

Do 2020. godine i kasnije, želimo da Henkel i dalje ostvaruje profitabilan rast, da se još više fokusira na kupca, postane inovativniji, prilagodljiviji i da sprovede potpunu digitalizaciju internih procesa i aktivnosti usmerenih ka kupcima. Da bismo ostvarili tu ambiciju fokusi-raćemo se na četiri strateška prioriteta i finansijske ambicije za buduće godine. Osim toga, želimo da promovišemo održivost u svim svojim poslovnim aktivnostima i da na taj način osnažimo svoj položaj.

Jasna strategija sa četiri prioriteta:

  • Podstaći rast
  • Ubrzati digitalizaciju
  • Povećati  agilnost
  • Finansirati rast

3:04Min.

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

19.9.14.

Prikazi:

Fotografije 

Saopštenja za javnost 

Usluge i preuzimanja 

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria
Dragana Marković Henkel Korporativne komunikacije
​Henkel Srbija

Dodatne informacije