Moja kolekcija

Henkel is actively engaged in projects and partnerships that support smallholder palm oil farmers worldwide in driving sustainable practices.

Održivost 

Kao lideri u održivosti težimo stvaranju novih rešenja za održivi razvoj uz neprekidno oblikovanje naše poslovne odgovornosti i povećanje našeg ekonomskog uspeha. Ta ambicija obuhvata sve aktivnosti u čitavom lancu vrednosti naše kompanije.

Održivost u Srbiji 

Kathrin Menges, viši korporativni potpredsednik

Naša strategija održivosti 

"Faktor 3": Utrostručiti vrednost koju stvaramo našim poslovnim aktivnostima u odnosu na naš ekološki otisak – to je naš cilj za 2030.

Korporativno građanstvo

Društveni angažman, odnosno korporativno građanstvo oduvek je bio sastavni deo našeg osećaja odgovornosti koji imamo kao kompanija.  

Henkelova posvećenost liderstvu u održivosti je duboko usađena u naše vrednosti. Održavanje ravnoteže između ekonomskog uspeha, zaštite životne sredine i društvene odgovornosti već decenijama čini osnovu naše organizacione kulture. Ovaj pristup se primenjuje na svaki poslovni sektor i funkciju, a naših oko 50.000 zaposlenih širom sveta su čvrsto usvojili načela održivog razvoja i svakodnevno rade, misle i stvaraju u skladu s tim.

Održivost u Henkel Srbija d.o.o.

Izuzetna posvećenost u Henkelovoj kompaniji u Srbiji.

Henkel Srbija je, kao i globalna kompanija, posvećena liderstvu u održivosti. Svakoga dana, u svakom poslovnom sektoru, fokusiramo se na održivost kako bismo održali ravnotežu između ekonomskog uspeha i društvene odgovornosti. Na lokalnom nivou, primenjujemo globalnu strategiju održivosti, u svim aktivnostima naše kompanije duž celog lanca vrednosti, od proizvodnje do saradnje sa kupcima, a takođe podržavamo lokalne humanitarne organizacije i angažovanost zaposlenih.

Naša strategija održivosti: ostvariti više sa manje

Kako bismo zadržali ovu prednost u budućnosti, razvili smo dugoročnu strategiju održivosti i postavili jasan i veoma ambiciozan cilj za 2030 godinu: Do tada, svi Henkelovi proizvodi i procesi, treba da budu tri puta efikasniji nego što su to danas (“Factor 3”).

Ovaj cilj je usmeren na jedan od glavnih izazova sa kojim ćemo se u budućnosti suočiti: odvajanje rasta od potrošnje resursa. Umesto toga želimo da proizvedemo veću vrednost za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima poslujemo i za našu kompaniju uz istovremeno smanjenje našeg ekološkog otiska. Ostvariti više sa manje je ideja koja je u središtu naše strategije održivosti i koja upravlja svim našim poslovnim procesima i aktivnostima.

Primena u praksi  

Dodatne informacije