Henkelovi ambasadori održivosti su ohrabreni da posećuju škole i podučavaju decu o održivim načinima ponašanja kod kuće. Ovo omogućava mlađim generacijama da razumeju kako da koriste resurse efikasno. U isto vreme, deca pojačavaju efekat tako što dele svoje znanje i entuzijazam sa ljudim oko sebe. Do kraja 2020. godine dopreli oko 175.000 učenika u 54 države.
Takođe težimo da promovišemo zdravije životne stilove i povećamo svest o proizvodnji otpada i potrošnji vode i energije na našim proizvodnim lokacijama. Inicijativa „Vaš i naš put ka održivosti“, pokrenuta je 2014. i ohrabruje zaposlene da praktikuju održivost u svom svakodnevnom radu, na primer, tako što će izbegavati nepotrebno štampanje, gasiti svetla, ili jesti zdravije.
Kupci sa kojima sarađujemo sa našim brendovima i tehnologijama su važna ciljna grupa. Naša inicijativa „Recite da! budućnosti“, na primer, omogućava obuku prodavaca Henkela širom sveta u oblastima održivosti a koje se odnose na prodaju, i dopire dalje od sadržaja samog programa ambasadora održivosti. Onda oni primenjuju to znanje u zajedničkim projektima sa našim trgovinskim partnerima – u logistici, na primer, ili promovisanjem održivih odluka o nabavci.