Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Henkelovi ambasadori održivosti su ohrabreni da posećuju škole i podučavaju decu o održivim načinima ponašanja kod kuće. Ovo omogućava mlađim generacijama da razumeju kako da koriste resurse efikasno. U isto vreme, deca pojačavaju efekat tako što dele svoje znanje i entuzijazam sa ljudim oko sebe. Do kraja 2020. godine dopreli oko 175.000 učenika u 54 države.
Takođe težimo da promovišemo zdravije životne stilove i povećamo svest o proizvodnji otpada i potrošnji vode i energije na našim proizvodnim lokacijama. Inicijativa „Vaš i naš put ka održivosti“, pokrenuta je 2014. i ohrabruje zaposlene da praktikuju održivost u svom svakodnevnom radu, na primer, tako što će izbegavati nepotrebno štampanje, gasiti svetla, ili jesti zdravije.
Kupci sa kojima sarađujemo sa našim brendovima i tehnologijama su važna ciljna grupa. Naša inicijativa „Recite da! budućnosti“, na primer, omogućava obuku prodavaca Henkela širom sveta u oblastima održivosti a koje se odnose na prodaju, i dopire dalje od sadržaja samog programa ambasadora održivosti. Onda oni primenjuju to znanje u zajedničkim projektima sa našim trgovinskim partnerima – u logistici, na primer, ili promovisanjem održivih odluka o nabavci.
Pored naših postojećih programa, takođe želimo da pružimo našim zaposlenima priliku da učestvuju u volonterskim projektima i da sami doprinesu zajednicama u kojima poslujemo. One obuhvataju „graditeljska putovanja“, u kojima naši zaposleni pomažu u izgradnji kuća za porodica kojima je to najpotrebnije. Henkel podržava tu vrstu angažmana kroz donacije u robi, kao što su građevinski materijali. Henkel je takođe glavni partner programa „Teach First“, koji podržava aktivan angažman diplomaca i budućih lidera. Radeći kao pomoćni nastavnici, ovi mladi ljudi pomažu školama i učenicima u društveno ranjivim zajednicama.