Inovacija kroz saradnju

Zajedno oblikujemo budućnost: ulažemo u startapove i oslanjamo se na otvorenost ka inovacijama za stvaranje novih ideja i partnerstva. U radu sa našom stalno rastućom mrežom, razvijamo digitalne poslovne modele i pionirska tehnološka rešenja.

Otvorenost je ključ uspešnih inovacija. Ulažemo u mnogo više od našeg internog inovacionog potencijala kako bismo olakšali razvoj obećavajućih inovacija u našim poslovnim sektorima. Oslanjamo se na otvorenu saradnju i otvorenost ka inovacijama – sarađujući sa spoljnim partnerima kao što su startapovi ili drugi partneri iz našeg ekosistema kako bismo zajedno razvijali i podstakli ideje, inspirisali jedni druge i pružili podršku jedni drugima. Naši inkubatorski timovi i inovacioni centri pomažu nam u tome, zajedno s našom stručnošću u području venture kapitala.

OTVORENOST KAINOVATIVNIMINICIJATIVAMA


Consumer

Tragamo za aktivnom saradnjom i partnerstvom sa startapovima u oblasti robe široke potrošnje i industrijskom sektoru. Ključni faktor uspeha je saradnja na ravnopravnoj osnovi: želimo da spojimo najbolje od dva sveta kako bi obe strane imale koristi. Osim specifičnih projekata, Henkel dobija važne ulazne informacije i sveže ideje. S druge strane, startapi mogu dobiti pristup globalnim tržištima, preduzetničko iskustvo i priliku za ulaganje. Kako bismo ubrzali digitalne inovacije, razvili smo sopstvene fabrike ideja. Takođe se oslanjamo na inovacione habove kao centre za inovacije za našu digitalnu transformaciju.

Fritz Beauty Lab

Fabriku ideja Fritz Beauty Lab osnovao je poslovni sektor Beauty Care. Ovde se stvaraju inovativna rešenja za Beauty sektor sa spoljnim partnerima u agilnom okruženju za testiranje i učenje. Uz pomoć digitalnih alata i platformi za e-trgovinu analiziraju se potrebe potrošača i brzo se sprovode nove ideje. Na primer, personalizovani asortiman za negu kose M:ID (kratica od Men ID) izašao je na tržište za manje od šest meseci. Još jedan primer brzog uvođenja inovativnih linija proizvoda je linija za negu kože Kaloon Mindful Care sa proizvodima za regeneraciju kože tokom noći.

Love Nature

Love Nature GmbH se brine o održivim inovacijama u poslovnom sektoru Deterdženti i kućna hemija. Ova fabrika ideja je mesto gde se inovativni i ekološki deterdženti za rublje i proizvodi za čišćenje stvaraju zajedno s potrošačima, influenserima za održivost i stručnjacima za održivost. Njihov zajednički cilj je kontinuirani razvoj tržišta i pružanje novih podsticaja za održivost kroz inovacije.

Digitale Garage

Digitale Garage deo je našeg Henkel dx BERLIN Huba – našeg inovacionog centra za tehnologiju i digitalnu transformaciju. To je mesto gde naši stručnjaci za otvorene inovacije i inkubaciju rade na novim digitalnim poslovnim modelima i razvijaju ih kroz saradnju sa startapovima i internih jedinica. Osim toga, Henkel već tri godine organizuje Henkel Xathon, poslovni hakaton za žene osnivače, kako bi podržao ženske talente iz tehnološke industrije.

KORPORATIVNIPROJEKTI


Consumer

Imate li dobru ideju? Kao deo naših korporativnih aktivnosti venture kapitala, ulažemo u mlade, brzorastuće startape, usmereni na digital ili tehnološku stručnost širom sveta. Ukoliko je koncept blizak Henkelu, startapi dobijaju ulaganje, pristup našoj mreži stručnjaka i znanje zasnovano na našem dugogodišnjem iskustvu u osnovnim globalnim poslovima. Henkel ima dve venture jedinice koje deluju kao spoj između Henkela i spoljnih inovatora: Henkel Tech Ventures i Henkel dx Ventures.

Henkel Tech Ventures

Henkel Tech Ventures je korporativni ogranak Henkelovog sektora Adhezivi Tehnologije i posebno ulaže u startape koji nude rešenja za poznavanje materijala ili inovativne digitalne poslovne modele. Na primer, Henkel Tech Ventures je investirao u kompanije koje rade na senzorskoj tehnologiji za proizvodnju i u sektoru 3D štampanja.

Henkel dx Ventures

Henkel dx Ventures ulaže u digitalne poslovne modele kao što su platforme za direktan odnos sa potrošačima u sektoru e-trgovine. Radeći sa startapima, stručnjacima za istraživanje tržišta, tehnološkim gigantima i potrošačima, stvaramo inovacije za robu široke potrošnje (CPG).