• Henkel Srbija
  • Kontakt
  • Dodaj u moja kolekcija
  • Podeli
Meni
Traži

Održivosti 

Naša posvećenost održivosti je utemeljena u našim korporativnim vrednostima. Želimo da stvorimo više vrednosti za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima poslujemo i za našu kompaniju, istovremeno smanjujući naš ekološki otisak.

Strategija održivosti do 2030. godine: ostvariti više sa manje

  • Naš dugoročni cilj je da do 2030. utrostručimo vrednost koju stvaramo poslovanjem u odnosu na ekološki otisak koji stvaraju naši proizvodi i usluge.Ovaj cilj nazivamo “faktor 3”.
  • 2016. Henkel je razvio tri ključna pokretača za naredne godine: nameravamo da ojačamo naš osnov, podstaknemo angažovanje zaposlenih i maksimizujemo naš uticaj.

Srednjeročni ciljevi 2016-2020

  • Do 2020. kompanija namerava da smanji emisiju CO2 na proizvodnim lokacijama, da smanji upotrebu vode i stvaranje otpada do 30% po toni proizvoda u poredjenju sa 2010. Bezbednost će se poboljšati za  40% a prodaja za 22% po toni proizvoda.
  • Ostvarenje ovih rezultata će predstavljati ukupno poboljšanje efikasnosti od 75% do 2020. u poređenju sa 2010.


Šest ključnih oblasti

Koncentrišemo se na naše aktivnosti u šest ključnih oblasti koje predstavljaju ključne izazove održivog razvoja u odnosu na naše poslovanje.

Tri oblasti opisuju na koji način želimo da stvorimo “više vrednosti” za naše kupce i potrošače, naše zaposlene, naše akcionare i za zajednice u kojima poslujemo:

  • Društveni progres
  • Učinak
  • Bezbednost i zdravlje 

Druge tri oblasti opisuju na koji način nameravamo da smanjimo ekološki otisak:

  • Energija i klima
  • Materiali i otpad
  • Voda i otpadne vode

Ambasadori održivosti: Pružanje doprinosa

  • Kada je u pitanju sprovođenje naše strategije održivosti, upravo su naši ljudi koji razlikuju - kroz vlastitu plodnost, vještine i znanje. Zbog toga želimo dalje razvijati i podržavati angažman naših ljudi u održivosti.
  • Stoga je Henkel pokrenuo program ambasadora održivosti u 2012. godini kako bi podržao zaposlene u angažovanju na polju održivosti.
  • Od tada, Henkel je obučio više od 50.000 ambasadora širom svijeta - kroz dobro koordiniran program eLearning, kao i kroz timsku obuku.
  • U okviru našeg školskog projekta, naši Ambasadori održivosti posjećuju škole i saznaju o održivom ponašanju u kući. Ovo pomaže učenicima da razumeju kako efikasno koristiti resurse. Decadima imaju uticaj širenjem znanja i entuzijazma prema drugima oko njih.
  • Pre kraja 2017. godine, dopreli smo do 137.000 školske dece u 53 zemalja i obavestili ih o održivosti.
  • U 2014. godini, Henkel je predstavio inicijativu "(Y) naš pokret ka održivosti": ona podržava zaposlenih u svakodnevnom radu uspostavljanje održivosti u praksi, na primjer, tako da će uštede energije i jesti zdravije.
  • U okviru programa "Reci! Budućnost "Henkel trenira predstavnike prodaje na temu održivosti. Zatim primenjuju ovo znanje u zajedničke projekte sa našim trgovačkim kupcima - na primjer u logistici.

Usluge i preuzimanja