gettyimages-1284836641-1-


We are 
pioneers 
at 
heart


for the 
good 
of


generations 

Naša svrha „Pioneers at heart for the good of generations” nalazi se u središtu naše strateške agende za svrsishodni rast. Ona oblikuje i vodi našu transformaciju. Sada ovu promenu činimo vidljivom i jačamo naš brend novim i hrabrim pozicioniranjem: u Henkelu predvodimo put ponovnog osmišljavanja i poboljšanja života svaki dan. Danas i za generacije koje dolaze. Kroz naše robne marke i tehnologije, kroz naše timove širom sveta.

Novi Henkel brend ujedinjuje naše nasleđe i ambiciju za napredovanje: angažuje ljude da zajedno oblikuju svrsishodnu budućnost sa nama i podstiče napredak zasnovan na našim ključnim snagama.


ZAMISLITEDA SE SUTRA OSVRNETE NA REZULTATE AKCIJA KOJE STEZAPOČELI DANAS.

Laboratory

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem klima više nije u krizi. Naš doprinos: da postanemo klimatski pozitivni do 2030.

ZAMISLITEDA VAS UNUCI PITAJU ŠTAZNAČI „ZA BACANJE“.

Mountain

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem se sva ambalaža može reciklirati ili iznova koristiti.

ZAMISLITE DACIRKULARNA EKONOMIJAJEDNOSTAVNO BUDEEKONOMIJA.

Bridge

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem nula plastike završava u okolini.

ZAMISLITEČISTU ODEĆU SA SAMONEKOLIKO KAPLJICA VODE.

Laundry

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem pranje rublja ne zahteva skoro nikakvu vodu i energiju.

ZAMISLITENEGU KOSEPRILAGOĐENUVAŠEM PRAVOM JA.

Beauty

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem je svaki proizvod prilagođen individualnim potrebama i preferencijama.

ZAMISLITEDA NAPUNITE SVOJ AUTO ZANEKOLIKO SEKUNDI.

Adhesives Charging

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem je punjenje vozila brže od punjenja gorivom. Naša visokotehnološka rešenja pomažu u izgradnji boljih i sigurnijih baterija.

ZAMISLITEDA NAS RAZLIKEZBLIŽAVAJU.

Basketball

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem svačija jedinstvenost omogućuje da zajedno postignemo više.

ZAMISLITEOBRAZOVANJE KOJE VODI DORAVNO­PRAVNOSTI.

Greenhouse

Još nismo stigli dotle, ali svakog dana napredujemo ka svetu u kojem će svako moći da iskoristi svoj potencijal kroz obrazovanje.

Istražite naš nov dizajn na Henkel Brand Hub-u

Naš nov dizajn brenda je dinamičan, pun boja i jednostavan za korišćenje. Omogućuje fleksibilnost bez slabljenja onoga što naš brend čini jakim i prepoznatljivim: naš kultni logo, Henkelove crvena i bela boja i jedinstveno i vrlo fleksibilno novo pismo čine naš brend odmah prepoznatljivim.

Raznolikost Henkela – poslovanja, proizvodi i ljudi – uvek je bila ključ našeg uspeha. Takav osećaj treba da budi i naš brend. Zato otvaramo svet boja, predstavljamo novu generaciju slova i koristimo beskrajne mogućnosti digitalne umetnosti.