Profil kompanije 

Henkel posluje širom sveta, sa izbalansiranim I diversifikovanim portfoliom proizvoda. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sekora u industrijskom poslovanju I poslovanje u sektoru robe široke potrošnje, zahvaljujući snažnim brndovima, inovacijama I tehnologijama. Osnovan 1876, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanje. Preferencijalne akcije Henkela su izlistane u nemačkom berzanskom indeksu DAX. Kompanija Henkel ima sedište u Diseldorfu u Nemačkoj i uvrštena je u DAX-30 listu kompanija. Henkel zapošljava više od 52.000 zaposlenih širom sveta, i ima oko 85 % zaposlenih izvan Nemačke. Kao priznati lider u održivosti, Henkel zauzima vodeće pozicije u mnogim međunarodnim renkinzima.

U poslovnoj godini 2019. kompanija je ostvarila promet više od 20 milijardi eura kao i operativni profit od oko 3,2 milijardi eura (prilagođeno za korekcije jednokratnih troškova/dobiti i troškova restruktuiranja).

  

 
 
  •  

Prikazi:

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

3:04 Min.

208482

Henkel u Srbiji

Henkel u Srbiji ima oko 450 zaposlenih. Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. U Srbiji posluju sva tri poslovna sektora: Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija). Naši najvažniji brendovi su Merix, Persil, Mer, Dečiji sapun, Bref, Perwoll, Silan, SomatFa, Syoss, Schwarzkopf, Ceresit, Moment i Loctite.

Tri poslovna sektora koja posluju na globalnom nivou

Poslovna jedinica Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije) je svetski lider na tržištu proizvodjača lepkova, zaptivnih masa i proizvoda za tretman površina, lepkova za zanatlije i za industrijsku primenu. Kompanija Henkel nudi mnogobrojne primene kako bi zadovoljila potrebe različitih ciljnih grupa potrošača. Godine 2019. ta poslovna jedinica je ostvarila promet od 9,461 miliona eura, što predstavlja 47 % ukupnog prometa kompanije.

Proizvodi iz poslovne jedinice Beauty Care su dostupni širom sveta. Beauty Care objedinjuje proizvode robnih marki iz segmenta boja za kosu, proizvoda za oblikovanje, negu i formiranje kose, kozmetičkih proizvoda kao i proizvoda za negu kože i oralnu higijenu. Ta poslovna jedinica je jedan od vodećih svetskih dobavljača proizvoda za frizerske salone. Godine 2019. ostvaren je promet od 3,877 miliona eura, što predstavlja 19 % ukupnog prometa kompanije.

Poslovna jedinica Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija) je oduvek imala važnu ulogu za kompaniju Henkel: priča o uspehu kompanije je počela proizvodom iz ove poslovne jedinice. Asortiman sektora Deterdženti i kućna hemija obuhvata veoma snažne deterdžente, deterdžente za posebnu negu kao i omekšivače za veš, proizvode za pojačavanje učinka pranja veša i druge proizvode za negu tkanine. Asortiman proizvoda kućne hemije za održavanje domaćinstva obuhvata proizvode za ručno i mašinsko pranje posuđa, sredstva za čišćenje kupatila i WC-a, zatim sredstva za čišćenje domaćinstva, sredstva za čišćenje stakla i specijalna sredstva za čišćenje. U odabranim regionima nudimo i osveživače vazduha i insekticide za primenu u domaćinstvu. 2019. godine je poslovna jedinica Deterdženti i kućna hemija ostvarila promet od 6,656 miliona eura, što predstavlja 33 % ukupnog prometa kompanije.

Korporativna kultura

„Stvaranje održive vrednosti” predstavlja našu svrhu i posvećenost koja ujedinjuje sve nas koji radimo u Henkelu. Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare kao i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo. Zaposleni u Henkelu će uvek ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to ostvarilo.

Naša korporativna kultura i naša svrha, vizija, misija i vrednosti ujedinjuju našu raznovrsnu radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja su navedena u nizu pravilnika. Ona pružaju smernice za ponašanje i aktivnosti naših zaposlenih na svim poslovnim područjima i u kulturama u kojima poslujemo.

Strateški okvir

U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi, našoj viziji, našoj misiji I vrednostima.

Ovaj okvir će nam omogućiti uspeh u novoj deceniji sa jasnim fokusom na svrsishodnom rastu. Ovo znači kreiranje vrednosti za kupce i potrošače i dalji rast na tržištima, liderstvo u održivosti i omogućavanje našim zaposlenima da se razvijaju, profesionalno i lično, kroz njihov rad u Henkelu.

Osnovni elementi našeg strateškog okvira su pobednički portfolio, kompetitivna prednost u oblastima inovacija, održivosti i digitala kao i modeli poslovanja spremni za budućnost, utemeljeni na kulturi saradnje i osnaženim ljudima.

Dodatne informacije su jeziku na stranici: https://www.henkel.rs/kompanija/strategija

Fotografije 

Saopštenja za javnost