Profil kompanije 

Henkel posluje širom sveta, sa izbalansiranim i diversifikovanim portfoliom proizvoda. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u industrijskom poslovanju i poslovanju u sektoru robe široke potrošnje, zahvaljujući snažnim brndovima, inovacijama I tehnologijama. Osnovan 1876, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanje. Preferencijalne akcije Henkela su izlistane u nemačkom berzanskom indeksu DAX. Kompanija Henkel ima sedište u Diseldorfu u Nemačkoj i uvrštena je u DAX-40 listu kompanija. Henkel zapošljava oko 53.000 ljudi širom sveta, i ima oko 85 odsto zaposlenih izvan Nemačke. Kao priznati lider u održivosti, Henkel zauzima vodeće pozicije u mnogim međunarodnim rejtinzima i rang listama.

Henkel u Srbiji

Henkel u Srbiji ima oko 450 zaposlenih. Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. U Srbiji posluju sva tri poslovna sektora: Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija). Naši najvažniji brendovi su Merix, Persil, Mer, Dečiji sapun, Bref, Perwoll, Silan, SomatFa, Syoss, Schwarzkopf, Ceresit, Moment i Loctite.

Korporativna kultura

Naša Svrha odražava ono što nas sve spaja u Henkelu: Pioneers at heart for the good of generations. Mi smo raznoliki tim od oko 53.000 kolega širom sveta, i svakodnevno nastojimo da obogatimo i unapredimo živote kroz svoje proizvode, usluge i rešenja. Naša Svrha izgrađena je na našim korenima i u budućnost donosi naše dugogodišnje nasleđe inovacija, odgovornosti i održivosti. Naše zajedničke vrednosti i obaveze kao lidera (Leadership Commitments) svakodnevno usmeravaju naše odluke i postupke. 

Strateški okvir

U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi i našim vrednostima.

Ovaj okvir će nam omogućiti uspeh u novoj deceniji sa jasnim fokusom na svrsishodnom rastu. Ovo znači kreiranje vrednosti za kupce i potrošače i dalji rast na tržištima, liderstvo u održivosti i omogućavanje našim zaposlenima da se razvijaju, profesionalno i lično, kroz njihov rad u Henkelu.

Osnovni elementi našeg strateškog okvira su pobednički portfolio, kompetitivna prednost u oblastima inovacija, održivosti i digitala kao i modeli poslovanja spremni za budućnost, utemeljeni na kulturi saradnje i osnaženim ljudima.

Dodatne informacije su jeziku na stranici: https://www.henkel.rs/kompanija/strategija

Fotografije 

Saopštenja za javnost