Meni
Traži

Profil kompanije 

Henkel posluje širom sveta, sa izbalansiranim I diversifikovanim portfoliom proizvoda. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sekora u industrijskom poslovanju I poslovanje u sektoru robe široke potrošnje, zahvaljujući snažnim brndovima, inovacijama I tehnologijama. Osnovan 1876, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanje. Preferencijalne akcije Henkela su izlistane u nemačkom berzanskom indeksu DAX. Kompanija Henkel ima sedište u Diseldorfu u Nemačkoj i uvrštena je u DAX-30 listu kompanija. Henkel zapošljava više od 53.000 zaposlenih širom sveta, i ima približno 85 % zaposlenih izvan Nemačke. Kao priznati lider u održivosti, Henkel zauzima vodeće pozicije u mnogim međunarodnim renkinzima.

U poslovnoj godini 2017. kompanija je ostvarila promet od 20 milijardi eura kao i operativni profit od 3,5 milijardi eura (prilagođeno za korekcije jednokratnih troškova/dobiti i troškova restruktuiranja).

Henkel u Srbiji

Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. U Srbiji posluju sva tri poslovna sektora: Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija). Naši najvažniji brendovi su Merix, Persil, Mer, Dečiji sapun, Bref, Perwoll, Silan, Fa, Syoss, Schwarzkopf, Ceresit, Thomsit, Momenti Loctite.

Tri poslovna sektora koja posluju na globalnom nivou

Poslovna jedinica Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije) je svetski lider na tržištu proizvodjača lepkova, zaptivnih masa i proizvoda za tretman površina, lepkova za zanatlije i za industrijsku primenu. Kompanija Henkel nudi mnogobrojne primene kako bi zadovoljila potrebe različitih ciljnih grupa potrošača. Godine 2017. ta poslovna jedinica je ostvarila promet od 9,387 miliona eura, što predstavlja 47 % ukupnog prometa kompanije.

Proizvodi iz poslovne jedinice Beauty Care su dostupni širom sveta. Beauty Care objedinjuje proizvode robnih marki iz segmenta boja za kosu, proizvoda za oblikovanje, negu i formiranje kose, kozmetičkih proizvoda kao i proizvoda za negu kože i oralnu higijenu. Ta poslovna jedinica je jedan od vodećih svetskih dobavljača proizvoda za frizerske salone. Godine 2017. ostvaren je promet od 3,868 miliona eura, što predstavlja 19 % ukupnog prometa kompanije.

Poslovna jedinica Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija) je oduvek imala važnu ulogu za kompaniju Henkel: priča o uspehu kompanije je počela proizvodom iz ove poslovne jedinice. Asortiman sektora Deterdženti i kućna hemija obuhvata veoma snažne deterdžente, deterdžente za posebnu negu kao i omekšivače za veš, proizvode za pojačavanje učinka pranja veša i druge proizvode za negu tkanine. Asortiman proizvoda kućne hemije za održavanje domaćinstva obuhvata proizvode za ručno i mašinsko pranje posuđa, sredstva za čišćenje kupatila i WC-a, zatim sredstva za čišćenje domaćinstva, sredstva za čišćenje stakla i specijalna sredstva za čišćenje. U odabranim regionima nudimo i osveživače vazduha i insekticide za primenu u domaćinstvu. 2017. godine je poslovna jedinica Deterdženti i kućna hemija ostvarila promet od 6,651 miliona eura, što predstavlja 33 % ukupnog prometa kompanije.

Korporativna kultura

„Stvaranje održive vrednosti” predstavlja našu svrhu i posvećenost koja ujedinjuje sve nas koji radimo u Henkelu. Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare kao i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo. Zaposleni u Henkelu će uvek ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to ostvarilo.

Naša korporativna kultura i naša svrha, vizija, misija i vrednosti ujedinjuju našu raznovrsnu radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja su navedena u nizu pravilnika. Ona pružaju smernice za ponašanje i aktivnosti naših zaposlenih na svim poslovnim područjima i u kulturama u kojima poslujemo.

Svrha: Stvaranje održive vrednosti.

Vizija: Lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama.

Misija: Želimo da služimo našim kupcima i potrošačima širom sveta kao najpouzdaniji partner sa liderskim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjuju zajedničke vrednosti.

Vrednosti: Kupci i potrošači, ljudi, finansijski rezultat, održivost, porodično poslovanje.

Strategija

Oblikujemo našu budućnost na osnovu jasne, dugoročne strategije zasnovane na našoj svrsi, viziji i misiji i vrednostima.

Želimo da ostvarimo profitabilni rast do 2020 i posle toga. Kako bismo to ostvarili, moramo još više da se fokusiramo na kupce, da budemo inovativniji, agilniji i digitalni. Takodje, nameravamo da promovišemo održivost u svim našim poslovnim aktivnostima, potvrdjujući lidersku poziciju i u budućnosti.

Jasna strategija sa četiri prioriteta:

  • Podstaći rast
  • Ubrzati digitalizaciju
  • Povećati agilnost
  • Finansirati rast

  

Prikazi:

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

3:04 Min.

208482

Fotografije 

Saopštenja za javnost 

Usluge i preuzimanja