Meni
Traži

Glavni brendovi 

Henkel se posvetio jačanju svojih glavnih brendova. Kompanija je u 2017. godini ostvarila 65 % svoje dobiti sa svojih deset glavnih brendova. Tri glavna brenda – Persil, Loctite i Schwarzkopf – ostvarili su oko 6,4 milijardi eura od te dobiti.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodeći svetski brend za adhesive, premaze i tretmane za površine. Glavna karakteristika Brenda (Lock Tight – drži čvrsto) je sinonim za vrhunski učinak u industriji I domaćinstvima već decenijama. Premijum proizvodi I rešenja impresioniraju industrijske kupce i potrošače u više od 130 zemalja širom sveta sa svojim brzim, snažnim I dugotrajnim rešenjem. Ključni factor uspeha Loctite-a je njegova snaga inovacija: to omogućava kontinuirani razvoj novog proizvoda i formulacija za veliki broj rešenja, posebno u elektronskoj, automobilskoj, avionskoj i proizvodnim insutrijama. Dodatno, Henkel pod istim brendom takođe nudi rešenja za rutinske kućne poslove lepljenja. U Nemačkoj je brend Loctite najviše poznat kao industrijski brend, dok je potrošačima širom sveta poznat i kao super lepak, lepak za sve namene i specijalni lepak.

3 grama + 45 minuta = 200 tona: Loctite trenutak

Loctite je izazvao iznenađenje za vreme lansiranja na tržište hibridnog lepka, koji se primenjuje kako u proizvodnji, tako i pri održavanju i popravkama. Ova patentirana tehnologija kombinuje sve glavne osobine strukturalnih, super i epoksi lepkova: snažno prijanjanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. Kako bi demonstrirali učinak ovih proizvoda, pozvani su kupci, prodajni partneri I predstavnici medija iz raznih zemalja da prisustvuju Loctite specijalnom događaju. Prvo, gosti su videli kada je naneto tri grama hibridnog lepka, u obliku slova S, na dva čelična bloka. Nakon vremena za stvrdnjavanje od 45 minuta, blokovi su postavljeni između locomotive I vagona, kao jedina tačka koja ih povezuje. Povezana sa samo 230 kvadratna santimentra sa vagonima, lokomotiva je povukla ukupnu težinu od više od 200 tona niz prugu.

Da li ste znali da...?

  • Loctite adhezivi se koriste na krilima putničkih aviona. Njihova uloga je da izjednače sve nepravilnosti i služe da povežu dve polovine krila. 
  • U modernism automobilima, lepak sve više I više zamenjuje varenje delova. Loctite rešenja omogućavaju da se stvori snažna trajna veza između lakih konstrukcionih materijala, kao što su aluminijum ili plastika, i čelika.
  • Pametni telefoni (Smartphones) koriste čitav niz Loctite proizvoda. Uz adhesive, za ekran se koriste premazi kao što su na primer antirefleksni, protiv prljavštine I protiv zamagljivanja.
  • Krajem 1980ih, izbio je požar na stadionu u VB I mnogi ljudi su zadobili opekotine. Doktor je koristio super lepak kako bi zalepio kožu za transplantaciju.
  • Kada je kornjača pala kroz prozor sa drugogo sprata, korišćen je Loctite super lepak kako bi polomljen oklop kornjače bio popravljen i ponovo zalepljen.

Schwarzkopf

Uspešne inovacije i neprestano geografsko širenje čine Henkelov glavni brend Schwarzkopf jednim od najvećih brendova za negu kose u svetu. Uključujući njegove brendirane proizvode i proizvode za frizerske salone, Schwarzkopf je sa svojih više od 60 brendova ostvario prodaju u vrednosti od oko 2 milijardi eura.

Od male drogerije do globalnog brenda
Pre više od 120 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Od tog trenutka usledile su nebrojene inovacije: 1902. godine prvi šampon u prahu, 1955. godine prvi lak za kosu, a 1972. godine prvi sastav za negu kose sastavljen od šampona, regeneratora i intenzivnih regeneratora.

Uspeh brenda zasnovan je na dve ključne stavke: postupni, stalni razvoj brenda u svim kategorijama proizvoda za negu kose za široku primenu i frizerske salone, zatim uspešno, čak i geografsko, širenje u Evropi, Severnoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi i Aziji. Brendovi za bojenje kose kao što su Palette i Color Expert, kao i brendovi za negu kose i oblikovanje Schauma, Gliss Kur, Taft i got2b zastupljeni su širom sveta. Schwarzkopf je vodeći brend za negu kose za koloracije i oblikovanje kose u Evropi i  najuspešniji brend za kosu na kineskom tržištu onlajn trgovine.

Brend je stekao veliko poverenje među frizerima i potrošačima i dobio je nagradu „Najpouzdaniji brend” od čitalaca časopisa Readers Digest 11 puta.

Persil

Persil iza sebe ima 110 godina istorije uspeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u oblastima upotrebe energije i zaštite životne sredine, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakovanju. Kao predvodnik u oblasti održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja. Uspeh brenda delimično se temelji na njegovoj neprestanoj inovaciji proizvoda i snažnoj usmerenosti na kvalitet.

Deterdžent ispisao istoriju
Istorija Persila ne može da se odvoji od priče o uspehu kompanije Henkel. Početkom 20. veka pranje veša je trajalo satima, ako ne i danima, i bilo je fizički zahtevno za žene. Fritz Henkel je hteo da olakša ženama teret pranja veša i 1876. godine je osnovao kompaniju Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za veš na svetu. Napornom pranju za koje je svet znao je došao kraj, a na temelju uspeha Persila započela je vlastita priča o uspehu porodične kompanije.

Naziv Persil dolazi od dva glavna hemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbeljivanje u obliku praška. To je značilo da veš može da se očistiti i dezinficira jednostavnim prokuvavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbeljivačem na bazi hlora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj iznos se utrostručio.

Da li ste znali da...?

  • Je Persil bio prvi aktivni deterdžent za pranje veša na svetu.
  • Se u Nemačkoj sa Persilom svaki dan opere 4,4 miliona mašinskih pranja veša.
  • Svest o brendu Persil iznosi skoro 100 osto u Nemačkoj.
  • Se Persil prodaje u više od 60 zemalja širom sveta. Proizvod vrhunskog kvaliteta se takođe prodaje u nekim zemljama pod nazivom lokalnih brendova, kao što su „Le chat” u Francuskoj i „Dixan” u Italiji.
  • Od 2015, čuveni deterdžent je takođe dostupan i na tržištu SAD-a. Kako bi promovisao nov premium brend “Persil ProClean”, Henkel je emitovao TV reklamu tokom najgledanijeg dogadjaja u SAD-u, čuvenog “Super Bowl”-a.
  • 03. novembra 1956. godine prva ikada TV reklama za deterdžent za veš je emitovana na nemačkoj državnoj televiziji.
  • Je od samog početka Persil bio predvodnik u oglašavanju: 6. juna 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Diseldorfu. 1908. godine Henkel je poslao promo tim obučen u blistavo belu boju koji je nosio jako velike bele zavese ulicama Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u belom) nalazila se na oglasnim tablama i emajliranim reklamama kako bi se promovisao deterdžent za pranje veša. Još jednu spektakularnu promociju predstavljali su avioni koji su belim slovima ispisivali naziv Persila na nebu iznad evropskih gradova. 

Slike

Usluge i preuzimanja