Glavni brendovi 

Henkel namerava da dalje jača svoje glavne brendove – među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodeći svetski brend za adhesive, premaze i tretmane za površine. Glavna karakteristika Brenda (Lock Tight – drži čvrsto) je sinonim za vrhunski učinak u industriji I domaćinstvima već decenijama. Premijum proizvodi I rešenja impresioniraju industrijske kupce i potrošače u više od 130 zemalja širom sveta sa svojim brzim, snažnim I dugotrajnim rešenjem. Ključni factor uspeha Loctite-a je njegova snaga inovacija: to omogućava kontinuirani razvoj novog proizvoda i formulacija za veliki broj rešenja, posebno u elektronskoj, automobilskoj, avionskoj i proizvodnim insutrijama.  Dodatno, Henkel pod istim brendom takođe nudi rešenja za rutinske kućne poslove lepljenja.  U Nemačkoj je brend Loctite najviše poznat kao industrijski brend, dok je potrošačima širom sveta poznat i kao super lepak, lepak za sve namene i specijalni lepak.

3 grama + 45 minuta = 200 tona: Loctite trenutak

Loctite je izazvao iznenađenje za vreme lansiranja na tržište hibridnog lepka, koji se primenjuje kako u proizvodnji, tako i pri održavanju i popravkama. Ova patentirana tehnologija kombinuje sve glavne osobine strukturalnih, super i epoksi lepkova: snažno prijanjanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. Kako bi demonstrirali učinak ovih proizvoda, pozvani su kupci, prodajni partneri I predstavnici medija iz raznih zemalja da prisustvuju Loctite specijalnom događaju. Prvo, gosti su videli kada je naneto tri grama hibridnog lepka, u obliku slova S, na dva čelična bloka. Nakon vremena za stvrdnjavanje od 45 minuta, blokovi su postavljeni između locomotive I vagona, kao jedina tačka koja ih povezuje. Povezana sa samo 230 kvadratna santimentra sa vagonima, lokomotiva je povukla ukupnu težinu od više od 200 tona niz prugu.

Da li ste znali da...?

  • Loctite adhezivi se koriste na krilima putničkih aviona. Njihova uloga je da izjednače sve nepravilnosti i služe da povežu dve polovine krila.
  • U modernism automobilima, lepak sve više I više zamenjuje varenje delova. Loctite rešenja omogućavaju da se stvori snažna trajna veza između lakih konstrukcionih materijala, kao što su aluminijum ili plastika, i čelika.
  • Pametni telefoni (Smartphones) koriste čitav niz  Loctite proizvoda. Uz adhesive, za ekran se koriste premazi kao što su na primer antirefleksni, protiv prljavštine I protiv zamagljivanja.
  • Kada je kornjača pala kroz prozor sa drugogo sprata, korišćen je Loctite super lepak kako bi polomljen oklop kornjače bio popravljen i ponovo zalepljen.
  • Loctite materijali se sve više koriste u 3D štampanju, što omogućava dodatnu proizvodnju funkcionalnih tipova i komponenti.
  • Henkel pokreće digitalizaciju u industriji sa svojim Loctite Pulse brendom. Senzori neprekidno prate stanje ključnih komponenti kao što su cevovodi i sprečavaju nepredviđene prekide rada u postrojenju.

Schwarzkopf

Uspešne inovacije i dosledno geografsko širenje čine Henkelov top brend Schwarzkopf jednim od vodećih svetskih brendova za proizvode za negu kose. U svojih pet globalnih istraživačkih centara, stručnjaci za kosu razvijaju proizvode i usluge koji stvaraju svet živih boja, lepog stila i pravilno negovane, zdrave kose.

Uspeh brenda zasniva se na dva ključna elementa: postepenom, stabilnom razvoju brenda u svim kategorijama za kosu u potrošačkim i frizerskim salonima, i uspešnoj, ravnomernoj geografskoj ekspanziji u Evropi, Severnoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi, i Aziji.

Schwarzkopf svakodnevno ohrabruje više od dva miliona ljudi širom sveta da kreiraju sopstvenu lepotu. Brend je stekao veliko poverenje i među frizerima i među potrošačima. 

Od male drogerije do globalnog brenda

Pre više od 120 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Posvećenost detaljima i opsesija izuzetnim rezultatima oduvek su bili prioritet univezuma ovog brenda još otkako je hemičar i farmaceut Hans Švarckopf otvorio „prodavnicu boja, lekova i parfema“ u Berlinu - u Šarlotenburgu 1898. godine.

Da li ste znali...?

  • Švarckopf je uneo brojne inovacije na tržište: 1903. prvi šampon u prahu, 1955. prvi sprej za kosu i 1972. prvu liniju za negu kose koja uključuje šampon, regenerator i regeneratore za dubinsko pranje.
  • Marta Švarckopf, supruga osnivača kompanije Schwarzkopf, Hansa Švarckopfa, preuzela je 1921. godine kompaniju nakon njegove smrti i postala je jedna od prvih žena generalnih direktorki, dve godine nakon što uvedeno pravo glasa za žene u Nemačkoj. Žena na vrhu: ovo ne samo da je obeležilo prekretnicu u istoriji kompanije.  Preduzetnica, majka, supruga i vizionar Marta je takođe i uzor za čitavu generaciju žena preduzetnica u Nemačkoj. Od 2022. godine, Henkel dodeljuje nagradu Marta Švarckopf, omaž Marti Švarckopf, u cilju pružanja podrške ženama u nauci, posebno u istraživanjima vezanim za kosu.

Persil

Persil iza sebe ima 115 godina istorije uspeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u oblastima upotrebe energije i zaštite životne sredine, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakovanju. Kao predvodnik u oblasti održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja.

Deterdžent ispisao istoriju
Istorija Persila ne može da se odvoji od priče o uspehu kompanije Henkel. Početkom 20. veka pranje veša je trajalo satima, ako ne i danima, i bilo je fizički zahtevno za žene. Fritz Henkel je hteo da olakša ženama teret pranja veša i 1876. godine je osnovao kompaniju Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za veš na svetu. Napornom pranju za koje je svet znao je došao kraj, a na temelju uspeha Persila započela je vlastita priča o uspehu porodične kompanije.

Naziv Persil dolazi od dva glavna hemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbeljivanje u obliku praška. To je značilo da veš može da se očistiti i dezinficira jednostavnim prokuvavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbeljivačem na bazi hlora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj iznos se utrostručio.

Da li ste znali da...?

  • Je Persil bio prvi aktivni deterdžent za pranje veša na svetu.
  • 03. novembra 1956. godine prva ikada TV reklama za deterdžent za veš je emitovana na nemačkoj državnoj televiziji.
  • Je od samog početka Persil bio predvodnik u oglašavanju: 6. juna 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Diseldorfu. 1908. godine Henkel je poslao promo tim obučen u blistavo belu boju koji je nosio jako velike bele zavese ulicama Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u belom) nalazila se na oglasnim tablama i emajliranim reklamama kako bi se promovisao deterdžent za pranje veša. Još jednu spektakularnu promociju predstavljali su avioni koji su belim slovima ispisivali naziv Persila na nebu iznad evropskih gradova. 
  • Se Persil prodaje u više od 60 zemalja širom sveta.
  • Se u Nemačkoj sa Persilom svaki dan opere 5,2 miliona mašinskih pranja veša.
  • Svest o brendu Persil iznosi skoro 100 osto u Nemačkoj.

Slike

Usluge i preuzimanja