„Stvaranje održive vrednosti” predstavlja našu svrhu i posvećenost koja ujedinjuje sve nas koji radimo u Henkelu.
Korporativna kultura
Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare kao i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo. Zaposleni u Henkelu će uvek ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to ostvarilo.
Naša korporativna kultura i naša svrha, vizija, misija i vrednosti ujedinjuju našu raznovrsnu radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja su navedena u nizu pravilnika. Ona pružaju smernice za ponašanje i aktivnosti naših zaposlenih na svim poslovnim područjima i u kulturama u kojima poslujemo.
Svrha
Stvaranje održive vrednosti.
Želimo da stvorimo vrednost – za naše kupce i naše potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše akcionare i za šire društvo i zajednice u kojima poslujemo.
Vizija
Lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama
Mi smo svetski lider u poslovanju na tržištu adheziva, nudimo neprevazidjeno široku paletu tehnologija, kojima snabdevamo sva svetska tržišta i industrije.
U našem poslovanju sa potrošačima takođe zauzimamo vodeće pozicije na mnogim tržištima i u mnogim kategorijama širom sveta.
Za nas, reč „lider” prevazilazi definiciju biti broj jedan po pitanju tržišnog udela ili veličine. Iako su snažne pozicije na atraktivnim tržištima važne, potrebno je nešto više kako bi se zaslužio epitet „lider u inovacijama, brendovima i tehnologijama”.
Najpre je potrebno liderstvo u stvaranju vrednosti. Takođe je potrebno biti lider po pitanju agilnosti i brzine odgovora na nestabilnim tržištima i prema zahtevima kupaca i potrošača koji se stalno menjaju i po pitanju inovacija, kvaliteta, usluge i održivosti.
Misija
Želimo da služimo našim kupcima i potrošačima širom sveta kao najpouzdaniji partner sa liderskim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjuju zajedničke vrednosti.
Vrednosti
Naše vrednosti usmeravaju sve naše aktivnosti, odluke i ponašanje. Svaki dan moramo da donosimo odluke u veoma nestabilnom okruženju. Istovremeno smo i veoma raznovrsni: potičemo iz različitih kulturnih nasleđa i imamo različita iskustva, poslujemo na vrlo različitim tržištima i industrijama. Zbog toga su za naš budući uspeh veoma važne jasne vrednosti koje svi u Henkelu dele, razumeju i žive.