TRANSFORMACIONI UTICAJ

Semi curled fern leaf in the process of growth.

Živimo u vremenima transformacije i promene – i planete i ljudi. Sada je bitnije nego ikada da nešto učinimo.

Promene su sveprisutne u dinamičnim okruženjima i ogledaju se u globalnim klimatskim promenama, većom potražnjom za resursima i sistemima za održavanje života kao što su šume, voda i biodiverzitet, kao i društvena nejednakost. Ove teme i održivost su višestruke, složene i raznolike.

Prepoznajemo da kompanije poput Henkela igraju ulogu u suočavanju sa ovim izazovima i donošenju transformacionih promena. U Henkelu, održiva poslovna praksa je sastavni deo kulture naše kompanije. Gradimo na temeljima dugog nasleđa brige o ljudima i životnoj sredini i našim dostignućima. Održivost takođe vidimo kao stalni napor da se ostvari napredak u aktuelnim temama i nastavi edukacija o novim pitanjima, na osnovu naučnih saznanja. 

Henkelov Manifest održivosti

Živimo i radimo u vremenima koja se stalno menjaju. Naša misija da se suočimo sa ekološkim, društvenim i političkim izazovima nikada nije bila jasnija.

YouTube Thumbnail Sustainability Manifesto Video 2023 (Thumbnail)

Koja je uloga globalnih kompanija?

Kao bitan akter i partner u društvu, kompanije imaju potencijal da pokrenu transformacione promene. Pored isplata u obliku plata i poreza, kompanije doprinose promociji ekonomskog i socijalnog razvoja kao poslodavci, kupci i investitori. Takođe mogu da ubrzaju transformaciju u održivu ekonomiju kreiranjem inovativnih tehnologija i proizvoda.

Svesni smo i toga da samo sistematskim razmišljanjem možemo da ostvarimo svoje ambicije i transformacione promene. Zajedno sa nama i naši akcionari shvataju svoju ulogu u vremenima promene. Zato sarađujemo sa našim partnerima duž lanca vrednosti, sa zajednicama, sa kreatorima politike i čitavim korporativnim svetom kako bismo unapredili sistemska rešenja. 

Vreme za transformacionu promenu

Posvećeni smo pokretanju transformacionih promena stvaranjem veće vrednosti za naše zainteresovane strane, uspešnim razvojem našeg poslovanja i održivim delovanjem u korist sadašnjih i budućih generacija. U 2022. godini objavili smo naš novi Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+, koji postavlja okvir za našu globalnu strategiju održivosti i koji povezujemo sa visokom težnjom postizanja „Transformacionog uticaja za dobrobit generacija“. 

Sada je na svima nama da oživimo ovu strategiju. Zajedno objedinjujemo različite perspektive u potrazi za jednom zajedničkom ambicijom. Kroz jaka partnerstva i inicijative podrške možemo da ubrzamo transformacione promene i razvijemo inovativne proizvode i tehnologije koje će unaprediti kvalitet života ljudi i zajednica, istovremeno štiteći budućnost naše planete. U tom procesu takođe podržavamo Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDGs), sa jedne strane kroz naš široki portfolio proizvoda i  uz naše prisustvo na velikom broju tržišta, i sa druge strane kroz naš dugogodišnji intenzivan rad na širokom spektru pitanja održivosti.

U vremenima transformacionih promena i promena naših korporativnih vrednosti, istrajna posvećenost je pouzdana konstanta. Istovremeno, posvećujemo se identifikovanju novih mogućnosti za stvaranje uticaja. I trudimo se da nastavimo da budemo uticajni pokretač ove transformacije.