TRANSFORMACIONI UTICAJ

Semi curled fern leaf in the process of growth.

Živimo u vremenima transformacije i promene – i planete i ljudi. Sada je bitnije nego ikada da nešto učinimo.

Promene su sveprisutne u dinamičnim okruženjima i ogledaju se u globalnim klimatskim promenama, većom potražnjom za resursima i sistemima za održavanje života kao što su šume, voda i biodiverzitet, kao i društvena nejednakost. Ove teme i održivost su višestruke, složene i raznolike.

Prepoznajemo da kompanije poput Henkela igraju ulogu u suočavanju sa ovim izazovima i donošenju transformacionih promena. U Henkelu, održiva poslovna praksa je sastavni deo kulture naše kompanije. Gradimo na temeljima dugog nasleđa brige o ljudima i životnoj sredini i našim dostignućima. Održivost takođe vidimo kao stalni napor da se ostvari napredak u aktuelnim temama i nastavi edukacija o novim pitanjima, na osnovu naučnih saznanja. 

Koja je uloga globalnih kompanija?

Kao bitan akter i partner u društvu, kompanije imaju potencijal da pokrenu transformacione promene. Pored isplata u obliku plata i poreza, kompanije doprinose promociji ekonomskog i socijalnog razvoja kao poslodavci, kupci i investitori. Takođe mogu da ubrzaju transformaciju u održivu ekonomiju kreiranjem inovativnih tehnologija i proizvoda.

Svesni smo i toga da samo sistematskim razmišljanjem možemo da ostvarimo svoje ambicije i transformacione promene. Zajedno sa nama i naši akcionari shvataju svoju ulogu u vremenima promene. Zato sarađujemo sa našim partnerima duž lanca vrednosti, sa zajednicama, sa kreatorima politike i čitavim korporativnim svetom kako bismo unapredili sistemska rešenja. 

Vreme za transformacionu promenu

Posvećeni smo pokretanju transformacionih promena stvaranjem veće vrednosti za naše zainteresovane strane, uspešnim razvojem našeg poslovanja i održivim delovanjem u korist sadašnjih i budućih generacija. Povezujemo naš Okvir ambicija za održivost do 2030. godine sa važnim ciljem postizanja „Transformational Impact for the Good of Generations “(Transformacioni uticaj za dobrobit generacija). On postavlja okvir za našu globalnu strategiju održivosti.

Na svima nama je da realizujemo ovu strategiju. Zajedno objedinjujemo različite perspektive u potrazi za jednom zajedničkom ambicijom. Kroz jaka partnerstva i inicijative podrške možemo da ubrzamo transformacione promene i razvijemo inovativne proizvode i tehnologije koje će unaprediti kvalitet života ljudi i zajednica, istovremeno štiteći budućnost naše planete. U tom procesu takođe podržavamo Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDGs), sa jedne strane kroz naš široki portfolio proizvoda i uz naše prisustvo na velikom broju tržišta, i sa druge strane kroz naš dugogodišnji intenzivan rad na širokom izboru pitanja održivosti.

U vremenima transformacionih promena i promena naših korporativnih vrednosti, istrajna posvećenost je pouzdana konstanta. Istovremeno, posvećujemo se identifikovanju novih mogućnosti za stvaranje uticaja. I trudimo se da nastavimo da budemo uticajni pokretač ove transformacije.