STRATEGIJA

Two people sitting on a red sofa and working together on a laptop

Naša strategija održivosti direktan je odraz posvećenosti naše kompanije „Svrsishodnom rastu“. Posvećeni smo pokretanju transformacione promene stvaranjem dodatne vrednosti za naše zainteresovane strane, uspešnim razvijanjem našeg poslovanja, i održivim ponašanjem radi dobrobiti sadašnjih i budućih generacija

Transformational impact for the good of generations
(Transformacioni uticaj za dobrobit generacija)

U kompaniji Henkel, održivost vidimo kao konstantan trud da napredujemo u rešavanju aktuelnih tema i da nastavimo da učimo o novim pitanjima, na osnovu naučnog znanja. Globalne klimatske promene su jedan od najvećih izazova sa kojima se čovečanstvo suočava danas, što zahteva hitnu i ambicioznu reakciju. Takođe je ključno da zaštitimo i regenerišemo naše resurse i sisteme za podršku životu kao što su šume, vode i biodiverzitet, za sadašnje i buduće generacije. U isto vreme, primećujemo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti, što ugrožava ljudska prava i osnove zajedničkog života. Shvatamo da u tom procesu kompanije kao što je Henkel imaju ulogu u suočavanju s ovim izazovima i ostvarivanjem transformacionih promena.

Odgovornost za ljude, planetu i društvo

Naša korporativna svrha definiše zajednički temelj koji ujedinjuje nas u Henkelu: „Pioneers at heart for the good of generations“. Sa našim pionirskim duhom, našim znanjem, našim proizvodima i tehnologijama, želimo da obogatimo i unapredimo živote ljudi svakog dana – i oblikujemo prihvatljivu budućnost za buduće generacije. Održive poslovne prakse su integralni deo naše korporativne kulture decenijama, i takođe su centralni element naše vizije budućnosti. Zajedno sa inovacijama i digitalizacijom, održivost čini srž naše korporativne strategije, Agende za svrsishodni rast.

Nastavićemo da razvijamo naše snage, kao što su inovacije naših poslovnih sektora, sveobuhvatno znanje naših zaposlenih, kao i razne tačke kontakta naših proizvoda i tehnologija sa kupcima i potrošačima. Nameravamo da radimo sa drugima kako bismo doveli do temeljnih promena.

Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ povezan je sa ambicioznim ciljem postizanja „ Transformational Impact for the Good of Generations “ (Transformacioni uticaj za dobrobit generacija). Okvir pokriva sve tri dimenzije ESG.

Naš Strateški okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+

Naša strategija održivosti fokusira se na sprovođenje naših ambicija kroz konkretne mere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ postavlja naše dugoročne ambicije u tri dimenzije Regenerativne planeteUspešne zajednicePartnera od poverenja

 

NAŠA SVRHA

Pioneers at heart for the good of generations. 

TRANSFORMATIONAL IMPACT FOR THE GOOD OF GENERATIONS

(TRANSFORMACIONI UTICAJ ZA DOBROBIT GENERACIJA) 



REGENERATIVNA PLANETA
Težimo postizanju cirkularne ekonomije, budućnosti sa nultom neto emisijom i regeneraciji prirode.
 

 KLIMA 
Postati kompanija sa nultom neto emisijom putem dekarbonizacije našeg poslovanja i sirovina.

 CIRKULARNOST 
Unaprediti cirkularnost kroz naše proizvode, ambalaže i tehnologije.

 PRIRODA 
Zaštititi i obnoviti biodiverzitet sa fokusom na šume, zemlju i vodu, i osigurati odgovorno upravljanje resursima.
 

Proizvodi



USPEŠNE ZAJEDNICE 
Aktivno doprinosimo boljem životu ljudi kroz naše poslovanje i brendove. 
 

 RAVNOPRAVNOST
Osnažiti raznolikost, jednakost i inkluziju, poštovati ljudska prava i unaprediti živote ljudi.

 OBRAZOVANJE
Podržati učenje i obrazovanje tokom celog života, i motivisati ljude da preduzmu korake za održivost.

 DOBROBIT 
Negovati zdravlje i dobrobit, i pomoći društveni napredak.

 

Ljudi



PARTNER OD 
POVERENJA 
Posvećeni smo kvalitetu i bezbednosti proizvoda, istovremeno osiguravajući poslovni uspeh sa integritetom. 
 

  PERFORMANSE 
Pouzdano pružati najbolje performanse proizvoda u klasi i hemijsku bezbednost kao osnove našeg poslovnog uspeha.

 TRANSPARENTNOST 
Integrisati održivost u naše upravljanje poslovanjem sa transparentnim izveštavanjem, objavama i angažovanjem. 

 SARADNJA
Povećati uticaj održivosti u saradnji sa našim partnerima, što dovodi do odgovornih poslovnih praksi u našem lancu snabdevanja.

Partnerstva

Ključne ambicije za 2030+

Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ postavlja naše dugoročne ambicije u tri dimenzije Regenerativne planete, naprednih zajednica i partnera od poverenja. 

Naše ključne poluge za promene

Prepoznajemo da možemo da postignemo našu ambiciju transformacione promene samo sistematskim razmišljanjem i saradnjom sa našim partnerima iz lanca vrednosti i šire. Stoga, takođe smo definisali tri ključne poluge koje će nam pomoći da ostvarimo i povećamo napredak koji je potreban:

  • Proizvodi i tehnologije su u srcu svega što radimo. Kreiramo više vrednosti za naše kupce i potrošače konstantnim inovacijama kako bismo ponudili bolje performanse sa smanjenim otiskom u životnoj sredini.
  • Ljudi su u fokusu našeg poslovanja i naših aktivnosti u vezi sa održivošću. Naši zaposleni doprinose održivom razvoju svojim angažmanom. Naši dobavljači, akcionari, kupci i potrošači i naše komšije igraju važnu ulogu u pokretanju značajnih promena zajedničkim snagama.
  • Partnerstva su ključna za ostvarivanje u proširivanje napretka. Delimo znanje i pokrećemo sistemska rešenja saradnjom sa našim partnerima iz lanca vrednosti, i takođe sa stručnjacima, univerzitetima, civilnim društvom i drugim kompanijama.