Otkrijte brendove i tehnologije iz naših poslovnih jedinica Henkel Adhesive Technologies i Henkel Consumer Brands.
Naša strategija održivosti direktan je odraz posvećenosti naše kompanije „Svrsishodnom rastu“. Posvećeni smo pokretanju transformacione promene stvaranjem dodatne vrednosti za naše zainteresovane strane, uspešnim razvijanjem našeg poslovanja, i održivim ponašanjem radi dobrobiti sadašnjih i budućih generacija
U kompaniji Henkel, održivost vidimo kao konstantan trud da napredujemo u rešavanju aktuelnih tema i da nastavimo da učimo o novim pitanjima, na osnovu naučnog znanja. Globalne klimatske promene su jedan od najvećih izazova sa kojima se čovečanstvo suočava danas, što zahteva hitnu i ambicioznu reakciju. Takođe je ključno da zaštitimo i regenerišemo naše resurse i sisteme za podršku životu kao što su šume, vode i biodiverzitet, za sadašnje i buduće generacije. U isto vreme, primećujemo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti, što ugrožava ljudska prava i osnove zajedničkog života. Shvatamo da u tom procesu kompanije kao što je Henkel imaju ulogu u suočavanju s ovim izazovima i ostvarivanjem transformacionih promena.
Naša korporativna svrha definiše zajednički temelj koji ujedinjuje nas u Henkelu: „Pioneers at heart for the good of generations“. Sa našim pionirskim duhom, našim znanjem, našim proizvodima i tehnologijama, želimo da obogatimo i unapredimo živote ljudi svakog dana – i oblikujemo prihvatljivu budućnost za buduće generacije. Održive poslovne prakse su integralni deo naše korporativne kulture decenijama, i takođe su centralni element naše vizije budućnosti. Zajedno sa inovacijama i digitalizacijom, održivost čini srž naše korporativne strategije, Agende za svrsishodni rast.
Nastavićemo da razvijamo naše snage, kao što su inovacije naših poslovnih sektora, sveobuhvatno znanje naših zaposlenih, kao i razne tačke kontakta naših proizvoda i tehnologija sa kupcima i potrošačima. Nameravamo da radimo sa drugima kako bismo doveli do temeljnih promena.
Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ povezan je sa ambicioznim ciljem postizanja „ Transformational Impact for the Good of Generations “ (Transformacioni uticaj za dobrobit generacija). Okvir pokriva sve tri dimenzije ESG.
Naša strategija održivosti fokusira se na sprovođenje naših ambicija kroz konkretne mere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ postavlja naše dugoročne ambicije u tri dimenzije Regenerativne planete, Uspešne zajednice i Partnera od poverenja.
NAŠA SVRHA
Pioneers at heart for the good of generations.
⏷
TRANSFORMATIONAL IMPACT FOR THE GOOD OF GENERATIONS
(TRANSFORMACIONI UTICAJ ZA DOBROBIT GENERACIJA)
REGENERATIVNA PLANETA
Težimo postizanju cirkularne ekonomije, budućnosti sa nultom neto emisijom i regeneraciji prirode.
KLIMA
Postati kompanija sa nultom neto emisijom putem dekarbonizacije našeg poslovanja i sirovina.
CIRKULARNOST
Unaprediti cirkularnost kroz naše proizvode, ambalaže i tehnologije.
PRIRODA
Zaštititi i obnoviti biodiverzitet sa fokusom na šume, zemlju i vodu, i osigurati odgovorno upravljanje resursima.
Proizvodi
USPEŠNE ZAJEDNICE
Aktivno doprinosimo boljem životu ljudi kroz naše poslovanje i brendove.
RAVNOPRAVNOST
Osnažiti raznolikost, jednakost i inkluziju, poštovati ljudska prava i unaprediti živote ljudi.
OBRAZOVANJE
Podržati učenje i obrazovanje tokom celog života, i motivisati ljude da preduzmu korake za održivost.
DOBROBIT
Negovati zdravlje i dobrobit, i pomoći društveni napredak.
Ljudi
PARTNER OD
POVERENJA
Posvećeni smo kvalitetu i bezbednosti proizvoda, istovremeno osiguravajući poslovni uspeh sa integritetom.
PERFORMANSE
Pouzdano pružati najbolje performanse proizvoda u klasi i hemijsku bezbednost kao osnove našeg poslovnog uspeha.
TRANSPARENTNOST
Integrisati održivost u naše upravljanje poslovanjem sa transparentnim izveštavanjem, objavama i angažovanjem.
SARADNJA
Povećati uticaj održivosti u saradnji sa našim partnerima, što dovodi do odgovornih poslovnih praksi u našem lancu snabdevanja.
Partnerstva
Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ postavlja naše dugoročne ambicije u tri dimenzije Regenerativne planete, naprednih zajednica i partnera od poverenja.
Prepoznajemo da možemo da postignemo našu ambiciju transformacione promene samo sistematskim razmišljanjem i saradnjom sa našim partnerima iz lanca vrednosti i šire. Stoga, takođe smo definisali tri ključne poluge koje će nam pomoći da ostvarimo i povećamo napredak koji je potreban:
Globalne informacije