Predstavljamo novu koncepciju pametnog rada.
Uvažavamo potrebu naših zaposlenih za fleksibilnošću i ravnotežu između posla i privatnog života koja je u većoj meri simbiotska. Kombinovanjem rada na daljinu i iz kancelarije, ponudom visokog stepena fleksibilnosti za individualne potrebe, polažemo temelj za produktivno radno okruženje budućnosti. Iako će neki poslovi uvek morati da se obavljaju na radnom mestu, dok drugi ne zahtevaju fizičko prisustvo u kancelariji, mnoge pozicije u Henkelu su hibridne. Smatramo da se rad na daljinu na hibridnim radnim mestima može omogućiti i do 40% radnog vremena. To može da bude i jedna sedmica mesečno. Naše kancelarije imaju i uvek će imati suštinsku ulogu u kulturi naše kompanije – one omogućavaju saradnju, inovacije, razmene znanja, i predstavljaju mesto na kom se gradi osećanje pripadanja i zajedništva i oblikuje duh Henkela. Nastavićemo da unapređujemo radno okruženje, kancelarije, zgrade, kako bi bile još spremnije za budućnost.
Verujemo da svi treba da imaju mogućnost da imaju i karijeru i porodicu.Važan element usklađivanja rada i privatnog života je veća sloboda za roditelje i prilika da rade od kuće ili sa nekog drugog mesta, a ne samo u kancelariji. Infrastruktura u tom smislu ima značajnu ulogu. U sedištu kompanije u Nemačkoj, imamo tri vrtića za decu zaposlenih Henkela. U različitim zemljama u kojima poslujemo, nudimo ili omogućavamo brigu o deci i druge usluge za podršku zaposlenima.