Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. Henkelov poslovni sektor Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije) je lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima širom svieta. U poslovnim sektorima, kao Beauty Care i Laundry & Care Home (Deterdženti i kućna hemija), Henkel zauzima vodeću poziciju na brojnim tržištima i kategorijama širom sveta. Od svog osnivanja 1876. godine Henkel broji više od 140 godina uspeha. U 2021. godini, Henkel je prijavio prihode od prodaje u iznosu od 20 milijarde evra i operativni profit od 2,7 milijardi evra (korigovano za jednokratne dobitke/troškove i troškove restrukturiranja). Kompanija Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – strastven i veoma raznolik tim, koji ujedinjuje snažna korporativna kultura, zajednička svrha i zajedničke vrednosti. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX.

Henkel Srbija
Henkel Srbija posluje na tri lokacije: fabrika za praškaste i tečne deterdžente se nalazi u Kruševcu, fabrike gradjevinskih lepkova i tečnih maltera su u Inđiji, a administrativni centar se nalazi u Beogradu. U Srbiji posluju sva tri poslovna sektora: Adhesive Technologies (Adhezivi Tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Deterdženti i kućna hemija). Naši najvažniji brendovi su Merix, Persil, Mer, Dečiji sapun, Bref, Perwoll, Silan, Somat, Fa, Syoss, Schwarzkopf, Ceresit, Moment i Loctite.
Pregled naših poslovnih jedinica
Informacija & usluge
Različitost i inkluzija
Za Henkel su različitost i inkluzija ključna veza između naših globalnih tržišta i naših strateških prioriteta. Na njih gledamo kao na ključne faktore za uspeh i povećanje našeg potencijala. Kao kompanija koja globalno posluje, Henkel zapošljava ljude iz 120 nacionalnosti iz više od 75 zemalja. Približno 85 odsto naših zaposlenih radi izvan Nemačke, više od polovine na tržištima u razvoju. Naša vizija je da budemo globalni lider u brendovima i tehnologijama. Za nas, naš uspeh se zasniva na snažnom globalnom timu i našoj različitoj radnoj snazi koja čini razliku u napretku. Mi verujemo da su različitost i inkluzivna kompanijska kultura ključni pokretač za kreativnost, inovacije i izume. Naša sposobnost da stvaramo izuzetne rezultate je direktno zavisna od naše sposobnosti da primenimo različitost i inkluziju u našu korporativnu kulturu i na način našeg poslovanja.
Snažno smo posvećeni ideji stvaranja pravog miksa u svim timovima koji rade širom sveta u našoj kompaniji. Ovi timovi se stvaraju imajući u vidu potrebe tržišta, potrebe naših kupaca kada je u pitanju znanje, veštine i kulturno poreklo. Uvereni smo da različitost u timovima podstiče inovativnost i rešavanje problema na nov način. Ipak, potrebna je inkluzivna kultura i liderstvo kako bi oni mogli da funkcionišu na najbolji mogući način.