Vetroturbine i solarni paneli

ODRŽIVOST

Kao što oslikavaju naše korporativne vrednosti, posvećeni smo liderstvu u održivosti. Kao lideri, cilj nam je da budemo pioniri novih rešenja za održiv razvoj, dok nastavljamo da oblikujemo naše poslovanje na odgovoran način i pospešujemo naš ekonomski uspeh.

Naša strategija

Naša strategija održivosti inspirisana je našom svrhom: Pioneers at heart for the good of generations. Sa našim pionirskim duhom, našim znanjem, našim proizvodima i tehnologijama, želimo da obogatimo i unapredimo živote milijardi ljudi svakog dana – i oblikujemo prihvatljivu budućnost za buduće generacije.

Održivost je zato centralni element u našoj viziji budućnosti. Želimo da aktivno pomažemo transformaciju ka održivoj ekonomiji i društvu, da pomognemo da se zaštiti i regeneriše priroda, da doprinesemo osnaživanju zajednica i ojačamo poverenje naših ciljnih javnosti.

Naš Okvir ambicija održivosti 2030+ definiše naše dugoročne ambicije u tri dimenzije: Regenerativna planeta, Uspešne zajednice i Partner od poverenja, i u vezi je sa našim visokim ciljem postizanja „Transformacionog uticaja za dobro generacija“.

TRANSFORMATIONAL IMPACT FOR THE GOOD OF GENERATIONS

Održivost u Henkel Srbija d.o.o.

Izuzetna posvećenost u Henkelovoj kompaniji u Srbiji.

Henkel Srbija je, kao i globalna kompanija, posvećena liderstvu u održivosti. Svakoga dana, u svakom poslovnom sektoru, fokusiramo se na održivost kako bismo održali ravnotežu između ekonomskog uspeha i društvene odgovornosti. Na lokalnom nivou, primenjujemo globalnu strategiju održivosti, u svim aktivnostima naše kompanije duž celog lanca vrednosti, od proizvodnje do saradnje sa kupcima, a takođe podržavamo lokalne humanitarne organizacije i angažovanost zaposlenih.

Sylvie Nicol

   

Gledajući budućnost, dobro smo pripremljeni: održivost je duboko usađena u našu poslovnu strategiju i živi u našoj svrsi. Sa takvim temeljima, naša transformacija ka održivost se nastavlja!

Naša postignuća u 2024

Naša strategija održivosti zasniva se na sprovođenju naših ambicija putem konkretnih mera i projekata kako bi se postigao praktični napredak. Ispod možete pronaći izabrana postignuća iz 2024:

-39 %
otpada*

* Po toni proizvoda (polazna godina 2010.), bez građevinskog otpada i šute od rušenja

41.9 %
udeo žena u rukovodstvu

 

~39,700
malih poljoprivrednika je dosegnuto od 2013. godine

94 %
nivo sledljivosti palminog ulja (od semenke) do mlinova

 

65 %
nivo sledljivosti palminog ulja (od semenke) do plantaža

 

89 %
ambalaža dizajnirano je da mogu da se recikliraju ili upotrebe ponovo

 

47 %
struje kupljeno iz obnovljivih izvora

 

~3,200
Henkel dobavljača prošlo je TfD procenu ili reviziju

-23 %
potrošnja vode*

*Po toni proizvoda (Polazna godina 2010.)

25 %
udeo recikliranih materijala za ambalaže potrošačkih dobara

 

-20 %
smanjene emisije gasova sa efektom staklene bašte opsega 1, 2 i 3 (u odnosu na 2021. godinu)

 

Saradnja i partnerstva