Kompanija Henkel Srbija je u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) proteklog vikenda započela četvrtu sezonu projekta „Volim reku, a ti?“, u okviru kojeg se čiste vodena bogatstva Srbije. Tom prilikom, očišćeno je jezero Vrutci, u okolini Užica, a ukupno je izvučeno oko 100kg otpada.
Menadžerka za razvoj kategorija i marketing u prodaji u Henkelu Milica Šljivančanin, izjavila je: „Već četiri godine aktivno čistimo vodene površine širom Srbije. Veoma smo ponosni na ovaj projekat, jer svojim primerom utičemo na širenje svesti o značaju očuvanja životne sredine.
Prateći Henkelovu Strategiju održivosti fokusirani smo na zaštitu biodiverziteta, sa posebnim fokusom na šume, zemljište i vodu. Veliku zahvalnost dugujemo našim partnerima, Savezu organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije, kao i našim zaposlenima koji se uvek odazovu i učestvuju u ovakvim akcijama, sa željom da naše reke i jezera budu čistije“.
„U saradnji sa našim dugogodišnjem partnerom kompanijom Henkel Srbija, edukujemo sve članove zajednice i podižemo svest o važnosti ove teme, jer zajedničkim snagama možemo doprineti očuvanju, ali i poboljšanju kvaliteta naših vodenih površina. Naizmerno smo zahvalni na ovom projektu i verujemo da će i ove godine rezultati biti fantastični“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a ove godine biće uklonjen otpad sa šest lokacija širom Srbije.