Prolećni 55. Perwoll Fashion Week obeležio je mesec maj u Beogradu, još jednom potvrđujući da moda ima moć da inspiriše i pokrene društvo. Od 15. do 20. maja, Luka Beograd bila je centralna lokacija ove modne manifestacije, u okviru koje su, i ove sezone, modne revije i raznovrstan prateći program obradovali ljubitelje autorske domaće mode, kao i sve one zainteresovane za ekologiju, umetnost i edukaciju.
Ovogodišnji program otvoren je tematskom revijom „Naše Sutra“, na kojoj su istaknuti modni dizajneri različitih generacija imali priliku da predstave modele inspirisane ključnim temama iz kampanje. Ovom revijom je simbolično istaknuto da „sutra“ nije vreme koje dolazi, već trenutak koji počinje sada.
Kao dugogodišnji partner manifestacije, brend Perwoll je i ove godine pružio podršku mladim, talentovanim dizajnerima kroz konkurs Fashion Incubator by Perwoll, posvećen globalno aktuelnoj temi Rethink NEW. Konkurs je osmišljen s ciljem da podstakne mlade dizajnere na razvijanje autentičnosti i kreativnosti kroz inovativne ideje i savremene modne koncepte, uz poseban fokus na promociju održivog razvoja modne industrije. U okviru ovog programa, svoje kolekcije predstavili su prošlogodišnji pobednici konkursa - Iva Ivanović, Ivana Tokin i DMC by Danilo Mišković, podsećajući na važnost sporog pristupa modi i odgovornog odnosa prema planeti.
Istaknuti dizajneri i mladi autori iz čitavog regiona predstavili su modele inspirisane ključnim vrednostima poput ljubavi, slobode, harmonije, obrazovanja, vizije, autentičnosti, hrabrosti i eko svesti. U okviru programa predstavljeno je više od 30 modnih revija, uz prateći sadržaj – izložbe modne fotografije, showroom prezentacije, edukativne panele, radionice, okrugle stolove i vintage market.
Poseban emotivan ton manifestaciji dala je revija „FUN FUN Art by Srđan Šveljo“, organizovana u znak sećanja na ovog prerano preminulog stilistu i DJ-a. Njegov brend nastavljen je kroz kolektivnu podršku prijatelja i kolega, uz snažnu poruku o trajnom uticaju kreativnosti i zajedništva.
Značajan segment činila je i radionica posvećena učenicima OŠ „Vladislav Ribnikar“ i u čast nastadale Angeline Aćimović. Pod vođstvom Dragane Ognjenović, Fondacije Angelina, kao i brojnih institucija kulture, u Kulturnom Centru Silosi prikazani su dečji radovi inspirisani Angelininim haljinama, koje su predstavljene na reviji prethodne godine.
U istom prostoru održan je i program Cirkulator, sve popularniji edukativno-kreativni projekat koji vodi Ana Trošić Trajković. Kroz markete, izložbe, radionice, projektne prezentacije i tematske diskusije, Cirkulator je osvetlio važnost održivih praksi i javnog zagovaranja u cilju osnaživanja tržišta održive mode.
Perwoll Fashion Week još jednom je pokazao da ne postoji napredak bez saradnje i da održiva moda nije budućnost, već sadašnjost. Partnerstvo između brenda Perwoll i Belgrade Fashion Week-a nastavlja da inspiriše ne samo profesionalce iz oblasti mode, već i sve one koji veruju da moda može biti alat za promenu.
Kroz podršku mladim talentima, promociju održivosti i negovanje autentičnog izraza, Perwoll nas i ove godine podseća da je moguće spojiti modu i održivost – i pri tom izgledati sjajno.