17.05.2025.  Beograd

Brend Perwoll nastavlja da pruža podršku mladim dizajnerima

Održane revije pobednika konkursa „Fashion Incubator by Perwoll”

U okviru 55. Perwoll Fashion Week-a, održanog u Hangaru Luke Beograd, u petak 16. maja svoje prve kolekcije premijerno su predstavili pobednici prošlogodišnjeg konkursa „Fashion Incubator by Perwoll“. Ova prolećna manifestacija još jednom je potvrdila važnost podrške mladim dizajnerima i promovisanja održivog pristupa modi, kao jednog od ključnih prioriteta brenda Perwoll.

Na finalnoj reviji konkursa, održanoj prošlog oktobra, stručni žiri koji su činili Sonja Krstić, Ana Trošić Trajković, Ivana Najdanović, Sonja Jocić i Nenad Radujević, izabrao je troje talentovanih mladih dizajnera – Ivu Ivanović, Ivanu Tokin i Danila Miškovića. Uz nesebičnu podršku brenda Perwoll i BFW-a, ovi inovativni dizajneri realizovali su svoje prve kolekcije, koje su prikazali upravo na prolećnom izdanju Perwoll Fashion Week-a.

Ivana Ivanović, pobednica konkursa, inspiraciju za svoju kolekciju pronašla je u umetnosti koja je inspirisana klimatskim promenama, kao i u fotografijama Arktika, fotografa Timo Lieber-a i skulpturama umetnika Lorenco Kvin-a u čijem je radu pročitala upozorenje koje donosi globalno zagrevanje.

Drugoplasirana Ivana Tokin kolekcijom „Contemporary Echoes” istražuje duh savremenog sveta kroz osam simboličnih modela, predstavljajući osam aspekata vremena u kojem živimo.

Danilo Mišković, trećeplasirani, kolekcijom „The Invisible” osvetlio je temu mentalnog zdravlja i tamne oblake koji se često kriju iza svakodnevice savremenog čoveka.

Konkurs „Fashion Incubator by Perwoll“, posvećen globalno aktuelnoj temi Rethink NEW, osmišljen je da podstakne mlade dizajnere na razvijanje autentičnosti i kreativnosti kroz inovativne ideje i savremene modne koncepte. Fokus Perwoll-ove filozofije je na sporoj modi, reciklaži i redizajnu, a novčanim nagradama brend je pomogao pobednicima i u realizaciji njihovih prvih kolekcija.

Perwoll se kontinuirano zalaže za podizanje svesti o očuvanju resursa produžavanjem životnog veka odeće i promovisanjem svesne upotrebe. Kroz svoje aktivnosti, brend inspiriše ljubitelje mode da biraju kvalitet umesto kvantiteta, podstičući odgovorniji odnos prema modi i doprinosi smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu.