Kompanija Henkel Srbija podržala je humanitarnu akciju Izbor najlepše novogodišnje jelke, koju je tradicionalno organizovao Hyatt Regency Beograd. Prilikom ove dobrotvorne praznične manifestacije svoju kreativnost predstavilo je trinaest kompanija, čiji su zaposleni ukrašavali jelke koje su postavljene u holu hotela Hyatt Regency Beograd. Prema jednoglasnoj odluci stručnog žirija, jelka kompanije Henkel Srbija proglašena je za najlepšu jelku ove manifestacije.
Ovogodišnja tema za dekoraciju jelki nosi naziv „Vreme je da ih primetimo”, a ukupan iznos participacije kompanija učesnica od 11.050 evra, biće doniran Fondaciji NORBS+ zvaničnoj fondaciji Nacionalne organizacije za retke bolesti Srbije, kako bi osobama koje boluju od retkih bolesti bila nabavljena neophodna medicinsko-tehnička pomagala.
Titulu pobednice zahvaljujući najvećem broju lajkova na zvaničnoj facebook stranici hotela Hyatt Regency Beograd ove godine ponela je jelka kompanij Lidl Srbija.
Ove godine nezavistan žiri u sastavu glumac MILOŠ ĐUROVIĆ, modna blogerka DUNJA JOVANIĆ, nekadašnji selektor teniske reprezentacije BOGDAN OBRADOVIĆ, pevač Tropiko benda ALEKSANDAR CVETKOVIĆ, je jednoglasno proglasio za pobednika jelku kompanije Henkel koja šalje poruku i u mesecu darivanja podseća šta znače prijateljstvo, ljubav i međusobna podrška.
Pored Henkela, kompanije učesnice su: magazin Lepota & Zdravlje u saradnji sa predškolskom ustanovom Trešnjober, Gorenje, Generali osiguranje Srbija, Lidl Srbija, vinarija Tikveš, OMV Srbija, krzno Stevanović, Herbalife Nutrition, Eurobank Srbija, Vojvođanska banka / OTP Group u saradnji sa članovima Dnevnog centra „Živimo zajedno“ za osobe sa mentalno-intelektualnim invaliditetom, Pink international company i NLB banka.