Ove godine, u periodu od 20. do 29. novembra održan je 48. Perwoll Fashion Week, koji je, kao i do sada, okupio ljubitelje mode na jednom mestu. Kao najpoznatija modna manifestacija u regionu, Belgrade Fashion Week ima tradiciju dugu 25 godina, a pored promocije autorskih radova, podiže svest o značaju održivog i odgovornog ponašanja u modnoj industriji.
Perwoll, brend kompanije Henkel, već godinama prepoznaje značaj koji pomenuta manifestacija ima za svet mode, te je i ove godine podržao projekat sa kampanjom #RethinkFashion kojom se šalje jasna poruka o odgovornom korišćenju garderobe kroz pravilnu negu i kreativnost u kombinovanju odevnih komada.
U sklopu 48. Perwoll Fashion Week-a, na više lokacija u našoj prestonici, održane su brojne modne revije poznatih domaćih kreatora, među kojima su Dragana Ognjenović, Boško Jakovljević, Vesna Kracanović, Peđa Nerić, Milena Radović, ali i mnogi drugi, kao i revije studenata, a orgnizovani su i događaji o inkluzivnoj modi. Perwoll Fashion Week svečano je zatvoren omažom čuvenoj kreatorki Mirjani Marić u Narodnom muzeju u Beogradu. Pored pomenutih aktivnosti, značajna pažnja bila je posvećena kampanji „Jači od straha“ čiji je cilj borba protiv raka dojke.
Perwoll Fashion Week je održan kao hibridni događaj, te je program mogao da se prati i onlajn putem kanala Belgrade Fashion Week-a.
Već dugi niz godina, ova modna manifestacija pokreće veoma važne teme, ali i podstiče domaće dizajnere i omogućava im da svoje kreacije predstave u najboljem svetlu. Do sada je na ovom modnom događaju učestvovalo više od 400 modnih kuća i brendova, 500 modnih kreatora, na više od 1000 revija i 60 gradskih lokacija.