10.06.2024.  Beograd

Kompanija Henkel nastavila projekat „Volim reku, a ti?“

Tokom vikenda očišćena dva jezera – Gradsko jezero u Beloj Crkvi i Zavojsko jezero kod Pirota

Tokom vikenda kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), ronilačkim klubovima Calypso, Pirot i Bela Crkva organizovala je dve akcije čišćenja vodenih površina. U subotu ronioci u Pirotu čistili su Zavojsko jezero i prikupili su više od 200 kg otpada. Akcija čišćenja nastavila se i u nedelju, kada je sa Gradskog jezera u Beloj Crkvi uspešno očišćeno više od 200 kg otpada. Rezultat ove ekološke akcije je 400 kg izvučenog otpada iz pomenuta dva jezera, što svedoči o značaju koji ovaj projekat ima u borbi za čistiju životnu sredinu.

„Ponosni smo na rezultate saradnje za Savezom organizacija podvodnih aktivnosti u okvriru projekta ,Volim reku, a ti?’, i nastojimo da budemo pozitivan primer društveno i ekološki odgovornog poslovanja. Želimo da ovom akcijom motivišemo pojedince širom zemlje, i unapredimo njihovu svest o važnosti očuvanja i negovanja prirodnih bogatstava u svom okruženju. Takođe, na ovaj način gradimo prijateljstvo sa članovima mnogih lokalnih zajednica, i nadamo se da ćemo uz njihovu podršku ostvariti sve svoje ,zelene’ ciljeve”, kazala je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.

Važnost teme istakla je u svom obraćanju i Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.

„Saradnja sa kompanijom Henkel nastavlja da doprinosi životnoj okolini mnogih lokalnih zajedica, i zaista nam je drago zbog toga. Srbija je izuzetno bogata vodama, i neophodno je čuvati to prirodno blago, smanjiti zagađenost reka i jezera, ali i baviti se merama prevencije. Želimo da pokažemo da su promene moguće, i da je svaki korak prema zelenijoj budućnosti značajan i veliki, kao i da doprinos može dati svako od nas“, rekla je Božana Ostojić.

Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri sezone prikupljeno je više od 8.5 tona otpada sa različitih lokacija u Srbiji. Ove godine planirano je ukupno šest akcija koje za cilj imaju očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.

Saopštenje za javnost (533,54 KB)