19.05.2025.  Beograd

Brend Schauma nastavlja misiju jačanja porodičnih veza

Održana i treća interaktivna predstava u okviru projekta „Vreme je za porodicu“

U okviru projekta „Vreme je za porodicu“, koji brend Schauma kompanije Henkel s ponosom realizuje drugu godinu zaredom, 16. maja u Art-prostoru „Kuća umetnica“ održana je treća od ukupno četiri predstave pod nazivom „Da li me čuješ“. Kroz ovu jedinstvenu inicijativu, Schauma nastavlja da doprinosi jačanju porodičnih veza, podstičući međusobnu komunikaciju i razumevanje unutar porodice.

Publika je imala priliku da uživa u umetničkom konceptu autorki Minje Filipović i Isidore Trifunović, koji su na sceni izveli polaznici „Studija kulture govora i glume“. Njihovo izvođenje podstaklo je razmišljanja i otvorilo prostor za diskusiju o važnosti međusobnog razumevanja unutar porodice.

Porodica je nezamenjiva za duhovni razvoj čoveka, ističu autorke Minja i Isidora, koje ponosno govore o interaktvnim predstavama koje okupljaju porodicu

„Kada smo kretali sa ovim projektom, želja nam je bila da u publici vidimo porodice, decu i njihove osmehe. Nekako smo naviknuti samo da kritikujemo bez ideje da bismo možda svojim primerom mogli nešto da promenimo, zaboravljajući da je baza svakog dobrog odnosa poštovanje, podrška, poverenje i prihvatanje. Upravo, ove predstave nas podsećaju na takav pristup koji želimo da negujemo“, poručila je Minja Filipović, koja od 1995. vodi „Studio kulture govora i glume“ koji je pohađalo više od 700 dece. 

Isidora Trifunović, sertifikovani NLP trener i edukator, koja je i moderirala veče, posetioce je vodila kroz emotivne i logične izazove porodične dinamike, predstavljajući porodicu kao stub i mesto poverenja. 

„Ova predstava ne nudi zabavu niti lake odgovore. Nije joj cilj da impresionira publiku, već da pokrene dublje prepoznavanje odnosa. Porodični odnosi predstavljaju najintenzivnije okruženje koje kasnije formira naše razumevanje svih ostalih veza. Pozivamo na otvorenost – bez očekivanja i unapred formiranih stavova. Predstave nisu zamišljene kao prostor za intelektualno nadmetanje, već za lično iskustvo. Um će možda želeti da prosuđuje, što je očekivano, ali suština ovog susreta ne dešava se kroz um. Ovo je poziv na tiho prepoznavanje onoga što već postoji u vama“, istakla je Isidora Trifunović.

Projekat koji porodicu stavlja u prvi plan i ove godine je osvojio brojne simpatije publike, što je potvrdila i treća predstava. Završna, četvrta predstava u okviru igrokaza „Da li me čuješ?'“ biće održana na jesen, kada će projekat „Vreme je za porodicu“, podržan od strane brenda Schauma, obeležiti kraj druge sezone posvećene podršci komunikacije u porodici.