21.11.2025.  Beograd

Potvrda snažne posvećenosti društvenoj odgovornosti

Tri priznanja za Henkel Srbija na festivalu „Kampanje sa svrhom“

Na ovogodišnjem festivalu „Kampanje sa svrhom 2025“, održanom na Međunarodni dan deteta u Marsh Open Space-u, kompanija Henkel Srbija nagrađena je sa tri priznanja u kategorijama ECO, SOCIAL i GENDER. Ova dostignuća predstavljaju potvrdu posvećenosti kompanije ekološkom delovanju, socijalnoj odgovornosti i projektima koji doprinose dobrobiti društva.

U kategoriji ECO, Henkel je dobio nagradu za svoj ekološki projekat „Volim reku, a ti?“, koji se šestu godinu zaredom realizuje u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Srbije (SOPAS), a zahvaljujući kojem je realizovano više od 30 akcija čišćenja i uklonjeno više od 12,5 tona otpada.

Henkel je nagrađen i za Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja, koji je već dve godine simbol osnaživanja, edukacije i podrške svim ženama. Program kroz radionice i inspirativne priče pomaže učesnicama da prepoznaju svoje snage, razviju samopouzdanje i ostvare svoj puni potencijal, uz podršku zajednice i međusobnog osnaživanja.

Treća nagrada pripala je projekatu „Vreme je za porodicu“ koji realizuje brend Schauma, u kategoriji SOCIAL. U okviru ovog projekta organizovano je više interaktivnih predstava pod zajedničkim nazivom „Da li me čuješ“, a sa ciljem isticanja važnosti zdravih odnosa unutar porodice, čime Schauma nastavlja da doprinosi osnaživanju porodičnih veza. 

„Izuzetno smo ponosni što su čak tri naša projekta prepoznata na festivalu ‘Kampanje sa svrhom’. Ova priznanja potvrđuju da dosledno gradimo inicijative koje imaju stvaran uticaj, na životnu sredinu, porodice i osnaživanje žena. Istovremeno, nagrade nam predstavljaju dodatnu inspiraciju da nastavimo da razvijamo projekte koji doprinose kvalitetnijem i održivijem društvu“, poručila je Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija. 

Henkel će i u budućnosti nastaviti da razvija projekte koji donose stvarne promene, sa istim ciljem – da dosledno gradi društveno odgovornije okruženje.