Ostvarite pozitivan uticaj na klimu

Emisije ugljen-dioksida i drugih gasova koji izazivaju efekat staklene bašte odgovorne su za klimatske promene i globalno zagrevanje. Ograničavanje ovih emisija je jedan od najvećih izazova sa kojim se čovečanstvo ikad suočilo. 

Pomaganje kupcima i potrošačima da smanje emisije CO2 

Kako bi motivisao korisnike da peru veš na način koji je odgovarajuć za životnu sredinu, Henkelova poslovna jedinica Deterdženti i kućna hemija stvorio je specijalni logo sa sloganom „budite održivi - perite hladnom vodom“. On se stavlja na pakovanje naših deterdženata za pranje veša i njegov cilj je da ohrabri korisnike da štete struju kada peru veš.

Poslovna jedinica Beauty Care je pokrenula inicijativu „BeSmarter“ (Budite pametniji). Na početku je inicijativa bila posebno fokusirana na vodu kao resurs. Cilj je da se stvori svest kod korisnika o važnosti odgovorne upotrebe vode kao važnog resursa. Korišćenje manjih količina tople vode takođe smanjuje emisije CO2.

Henkel Bonderite Tectalis i Proces u dva koraka omogućavaju našim mušterijama da dizajniraju karoserije automobila od više vrsta metala, koje kombinuju čelik i aluminijum. Kao rezultat toga, rešenja poslovne jedinice Henkel Adhezivi Tehnologije omogućavaju proizvođačima automobila da koriste manje čelika i više aluminijuma. Lakše karoserije automobila omogućavaju povećanje ekonomičnosti potrošnje goriva i smanjuju CO2 emisije automobila.


Velika razlika

Ostvariti pozitivan uticaj na klimu zvuči kao samo simpatična izjava, ali u pitanju je pristup sa potencijalom da se doprinese ograničavanju klimatskih promena na samo 2 stepena do 2050. godine. Radi ostvarenja ovog cilja, Henkel namerava da napravi veliku razliku u ekološkoj održivosti. Ovu posvećenost smo realizovali prihvatanjem izazova navedenih u Sporazumu o klimatskim promenama u Parizu, kao prilike da budem kreativni - i razvijemo inovativna rešenja koja štite budućnost naše planete.