Persil, brend kompanije Henkel, ponosni je nosilac priznanja „Miljenik potrošača“ u kategoriji „Kućna higijena“, koja je po prvi put dodeljena ove godine, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i uz podršku Grada Beograda. U konkurenciji se našlo 1.500 najpoznatijih brendova na našem tržištu u 30 kategorija, a nagrade su dodeljivane isključivo na osnovu glasova potrošača.
„Veoma smo ponosni što se naš brend Persil našao među dobitnicima ovog značajnog priznanja, posebno zbog toga što je ovo izbor naših zadovoljnih potrošača, koji nam već dugi niz godina poklanjaju svoje poverenje. Osluškujući upravo njihove potrebe, u kompaniji Henkel konstantno radimo na inovacijama, koje naše proizvode čine još boljim, a potrošače zadovoljnijim“, istakla je Milica Inđić, Senior brend menadžer, Deterdženti i kućna hemija.
Brend Persil jedan je od najstarijih brendova kompanije Henkel, nastao davne 1907. godine kao prvi samodejstvujući deterdžent za veš. Sa tradicijom dužom više od jednog veka Persil se ujedno fokusira na performanse i na jednostavnost pri upotrebi kako bi ispunio očekivanja savremenih potrošača.