31.05.2023.  Beograd

Prema odluci potrošača brend Persil dobitnik je nagrade „Miljenik potrošača“

Kao završnica kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju realizuje udruženje „Moja Srbija”, uz podršku Grada Beograda i Centra potrošača Srbije, održana je svečana dodela priznanja „Miljenik potrošača” za najbolje brendove u nekoliko kategorija. Brend Persil je osvojio ovu vrednu nagradu kao najbolji proizvod u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, što je ujedno i pokazatelj da potrošači u Srbiji prepoznaju kvalitet ovog proizvoda i da je upravo Pesil favorit u odabiru deterdženta za pranje veša.

Prilikom dodele nagrada Jovana Lazić, stariji brend menadžer, je izjavila: „Čast mi je da vas pozdravim u ime kompanije Henkel i brenda Persil, i da se zahvalim potrošačima i udruženju Moja Srbija na ovoj prestižnoj nagradi. Persil je nastao davne 1907. godine u Nemačkoj, kao prvi samodejstvujući deterdžent za veš. U to vreme, njegova revolucionarna formula je u velikoj meri olakšala naporan proces pranja veša. Iz godine u godinu, sve do danas, Persil se trudi da kroz kontinuirani kvalitet i inovacije poboljša kvalitet života svojih potrošača. Zato nam je posebno drago što ova nagrada dolazi upravo od njih, i svakako će nam biti dodatni podsticaj da nastavimo da osluškujemo njihove potrebe i da se trudimo da im izađemo u susret.“

Glasanje za priznanje „Moj izbor“ organizovano je u dva kruga – u prvom su glasali korisnici interneta, dok je u drugom krugu, u koji su se plasirali samo favoriti, glasanje izvršeno na terenu, širom Srbije.