Perwoll Fashion Week svojim raznovrsnim sadržajem i ove godine uspeo je da pomeri granice modne prezentacije i svojim programom pokupi sve simpatije ljubitelja i poznavalaca mode. Posetioci su tokom sedam dana događaja imali priliku da vide veliki broj kreacija popularnih domaćih i stranih dizajnera, ali i izložbe istaknutih umetnika.
Posebno oduševljenje publike izazvale su sledeće revije: „Transformacije“ koja je realizovana u saradnji sa timom Foruma slovenskih kultura, a koji su predstavili modele inspirisane etno motivima svojih zemalja, „Back to the ’80s“ gde je više od 20 domaćih dizajnera prikazalo svoje modele inspirisane osamdesetim godinama prošlog veka, zatim revije Boška Jakovljevića „Martini Vesto by Boško" i Dragane Ognjenović „New(Year)“.
Brend Perwoll pronašao je svoje mesto na omiljenoj modnoj manifestaciju u okviru koje kroz globalno aktuelnu temu #RethinkFashion podstiče održiv pristup pri dizajniranju, proizvodnji i konzumaciji odeće. Ove godine osim što je u nazivu najpoznatija modna manifestacija u Srbiji ponela njegovo ime - Perwoll Fashion Week, održana je revije „Fashion Incubator by Perwoll“ tokom koje su finalisti konkursa imali priliku da u saradnji sa svojim mentorima, poznatim dizajnerima, predstave radove koji povezuju etiku i estetiku. Tri najbolja kandidata po izboru žirija - trećeplasirani Nikola Kojić, drugoplasirana Emilija Zdravković, i pobednica Marija Đorđević dobili su priliku da održe reviju svojih modela na prolećnoj BFW u 2024. godini, a nagrada je i finansijska podrška za izradu kolekcije koju im pruža brend Perwoll.
Ovogodišnji, jesenji Perwoll Fashion Week svečano je zatvoren revijom „Voz je ponovo u modi" koja je sve prisutne, u novootvorenom zdanju železničke stanice Beograd centar, provela kroz specifičan prikaz istorije srpske železnice i mode, ali i izbor najboljih kreacija ovog izdanja manifestacije.