Godine 1992. Henkel je postao jedna od prvih kompanija u Nemačkoj koja je objavila izveštaj o zaštiti životne sredine - pre Konferencije o životnoj sredini i razvoju UN u Riju de Žaneiru, koja je održana iste godine. Izveštaj je sadržao opsežan pregled napretka kompanije, posebno u oblasti ekologije. Od 2000. godine izveštaj ima naziv „Izveštaj o održivosti“- i od tada još detaljnije obrađuje teme kao što su socijalna odgovornost i zaposleni. Nakon nedavnog objavljivanja novog Izveštaja o održivosti, možemo da se osvrnemo na 30 godina otvorenog deljenja najnovijih informacija o tome kako doprinosimo održivom razvoju.
Naša posvećenost maksimiziranju vrednosti koju stvaramo i minimiziranju našeg uticaja na životnu sredinu vraća nas kroz vreme sve do Fritza Henkela, koji je osnovao našu kompaniju 1876. Godine. Tokom duge istorije naše kompanije razvijali smo inovativne proizvode i proizvodne procese koji štede resurse i smanjuju otpad.
Naši zaposleni i timovi napravili su izvanredne doprinose održivosti tokom 2020. godine - uprkos izazovima koje je uzrokovala pandemija koronavirusa. Radeći zajedno, uspeli smo da postignemo važan napredak uz pomoć inovativnih proizvoda i projekata koji štede resurse i smanjuju otpad.
Glavni događaji na globalnom nivou obuhvataju sledeće:
Henkel je definisano dugoročnu strategiju za održivost do 2030. koja je zasnovana na konkretnim ciljevima. Naša strategija i ciljevi se stalno usavršavaju i dodatno šire. Temelj strategije predstavlja ambicija da stvorimo više vrednosti sa manje resursa - da bi se omogućilo rastućoj populaciji sveta da živi dobro, dok u isto vreme smanjujemo globalni otisak.
Kao lideri u održivosti, nameravamo da budemo i pioniri novih rešenja za održiv razvoj i da odgovorno oblikujemo naše poslovanje. U duhu toga, uveli smo nove ciljeve za održivost do 2025. i nakon toga, koji će ubrzati naše napore da stvaramo održivu vrednost za ljude, planetu i našu kompaniju.
Više informacija o aktivnostima kompanije Henkel po pitanju ove važne teme pogledajte na sledećem linku.