Kako bi stvarno razumeli, treba da stvarno slušate. Zato kompanije toliko žele da se uključe u dijalog sa zainteresovanim stranama. Otvoren pristup deljenju mišljenja i razmeni perspektiva je ključan za razumevanje očekivanja različitih interesnih grupa, koja se vremenom menjaju. Bilo kroz fokus grupe, istraživanja ili učestvovanje u platformama za diskusiju: kompanije moraju da prikupe znanje o brigama i prioritetima njihovih zainteresovanih strana - i sprovedu to znanje u svakodnevnim aktivnostima.
U Henkelu, naš pristup održivosti oblikuju naše interakcije sa akcionarima. Verujemo da je otvoren, stalni dijalog sa svim ciljnim javnostima u vezi sa našim poslovanjem ključan kako bismo mogli da obezbedimo rad na najvažnijim izazovima. Putem direktnih razgovora, učešća u inicijativama različitih akcionara i podrške platformama za dijalog, trudimo se da podelimo naše jedinstveno znanje i prikupimo saznanja – i onda integrišemo ono što smo naučili u naše proizvode, usluge i poslovne aktivnosti. Želimo da razumemo naše akcionare. Zato zaista slušamo.
Razumevanje i mapiranje društvenih zahteva koje različite zainteresovane strane postavljaju pred našu kompaniju ključni su element našeg upravljanja održivošću. To obuhvata naše klijente, potrošače, dobavljače, poslovne partnere, zaposlene, akcionare, investitore, komšije i lokalne zajednice, udruženja i nevladine organizacije (NVO), akademsku zajednicu, kao i političare i organe vlade.
Kako bismo bolje razumeli očekivanja i perspektive naših zainteresovanih strana i kako bismo učestvovali u dijalogu usmerenom ka rešenjima, koristimo specifične ankete i kontinuirano pratimo mišljenja na nekoliko nivoa: u direktnom dijalogu, u inicijativama sa više zainteresovanih strana i putem platformi za dijalog. Saradnja sa NVO-ima i liderima mišljenja pruža nam uvid u globalne izazove i omogućava nam da reagujemo na pitanja u ranoj fazi. Dijalog sa zainteresovanim stranama ključan je element naših pristupa inovacijama i upravljanju rizicima i pomaže nam da kontinuirano razvijamo našu strategiju održivosti i izveštavanja.
Kontinuirano vodimo intenzivan dijalog sa našim zainteresovanim stranama kako bismo prepoznali njihova očekivanja od nas i ispunili ih.
Kako razvijamo našu strategiju održivosti, nastavljamo da koristimo sveobuhvatnu anketu zainteresovanih strana sprovedenu 2021. godine. Anketa je potvrdila važnost integracije održivosti u sve naše aktivnosti za ciljne grupe i pokazala da naši partneri prepoznaju da je Henkel dobro pozicioniran da se bavi pitanjima održivosti.
U 2022. godini radili smo sa međunarodnim partnerima kako bismo dalje razvili našu strategiju održivosti. Na primer, sarađivali smo sa globalnom agencijom kako bismo detaljnije razmotrili naše snage i razvojni potencijal, sa ciljem podrške efikasnoj implementaciji naše strategije održivosti.